Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قسمت چهل‌وچهارم از فصل سوم برنامه «مکث» لاله صبوری میزبان دختری است که مبتلا به بیماری نادر پوستی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، چهل‌وچهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» شنبه ـ ۱۲ مهر ماه ـ حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته هفتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه لاله صبوری میزبان دختری به نام مرضیه اکبری است. اکبری مبتلا به بیماری نادر پوستی به نام ایکتیوز است که سبب خشکی و ترک‌های شدید پوستی می‌شود. اکبری با این بیماری متولد شد و به همین دلیل پدر و مادرش حاضر به نگهداری از او نشدند و مادربزرگش این مسئولیت را پذیرفت. اکبری با رنج بیماری و غم نبود و بی‌مهری والدین بزرگ شد اما دختر جوان هرگز امیدش را از دست نداده و در پی رویای خود بازیگری رفته و با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها حالا یکی از بازیگران پرکار تئاتر است. اکبری دو سال پیش مادربزرگش را هم از دست داد اما امید به زندگی و شوق رسیدن به آرزوها هیچوقت از قلب دختر جوان رخت نبست.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه مکث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود