Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: هر گونه حرکت به سمت استان های مرزی برای انجام پیاده روی اربعین در کشور عراق ممنوع است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه  در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شد .

اوافزود : از موضوعات مهمی که هم مورد تأکید مقام معظم رهبری ( مد ظله ) و هم مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بود، عدم برگزاری مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین در داخل و خارج از مرزهای کشور است که به آن پرداخته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد: با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم پیاده روی اربعین امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و حرکت به سمت استان های مرزی ممنوع است .

او گفت: بر اساس این مصوبه، استان های مبدأ و مرزی کشور موظف هستند با اعمال کنترل ها، اجازه هیچ گونه حرکتی در قالب پیاده روی، کاروان و امثال آن ها را به سمت مرزها با کشور عراق را ندهند .

استاندار لرستان تصریح کرد: ممنوعیت همکاری شرکت های حمل و نقل با افرادی که قصد حرکت به سمت کشور عراق را دارند از دیگر موارد مورد تأکید ستاد ملی مدیریت کرونا بود .

خادمی یادآور شد: از هم استانی های عزیز می خواهیم با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، از هر گونه اجرای مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین و حرکت به سمت استان های مرزی پرهیز کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی اربعین استان های مرزی کرونا در ایران ستاد ملی مدیریت کرونا پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین