Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه مترو تربیت مدرس در بخش تقاطعی با خط 6 مترو، بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. خبرگزاری میزان- شرکت مترو تهران اعلام کرد: جلسه بررسی آخرین وضعیت ایستگاه تقاطعی دانشگاه تربیت مدرس با حضور علی امام مدیرعامل شرکت مترو و جمعی از مدیران پروژه برگزار شد.

ایستگاه تربیت مدرس یک ایستگاه تقاطعی بین خطوط ۶ و ۷ مترو تهران است که پیش از این در خط ۷ به بهره‌برداری رسیده و بخش تقاطعی آن در خط ۶ در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه بهره‌برداری از بخش شمالی خط ۶ از ایستگاه تربیت مدرس آغاز خواهد شد درنتیجه افتتاح این ایستگاه بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

با بهره‌برداری از بخش تقاطعی ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ مرز اتصال این خط به شبکه متروی تهران ایجاد می‌شود درنتیجه این ایستگاه نقش اساسی در جذب مسافر برای خط ۶ دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بهره‌برداری از ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ مترو، زمستان امسال انجام شده و با افتتاح این ایستگاه، ظرفیت مسافرگیری ایستگاه تربیت مدرس دو برابر می‌شود.

این ایستگاه در مجاورت دانشگاه تربیت مدرس و در تقاطع محدوده کوی نصر با بزرگراه شهیدچمران قرار داردکه در ادامه خط ۶ تا بلوار پیامبر (ص) ادامه می‌یابد.   بیشتر بخوانید: شهر تهران در معرض تولید سالانه ۹۱ هزار تن ترکیبات آلی فرار   انتهای پیام/ برچسب ها: ایستگاه مترو شرکت مترو تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایستگاه مترو شرکت مترو تهران ایستگاه تربیت مدرس بهره برداری مترو تهران شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران