Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-محمدمهدی ‌عبدخدایی گفت: به مسئولان هشدار می‌دهم اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود،‌ فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

جدل، اتهام‌زنی، ‌تهدید به افشاگری، رودررویی و... مواردی است که در چند سال گذشته به کرات در فضای سیاسی و مدیریتی کشور مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند تبعات منفی این ناهنجاری‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما کماکان عده‌ای به چنین رفتارهایی اصرار دارند آن هم در روزهایی که کشور با انواع گرفتاری‌ها و موانع روبه‌روست.

محمدمهدی ‌عبدخدایی، دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام،‌ در این‌ باره اظهار داشت: اصرار گروه‌های سیاسی و حتی نهادها و دستگاه‌های نظام بر ایجاد فضای تجادلی‌ جز ضرر هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. البته بنده دستی در امور ندارم و نمی‌توانم کاری انجام بدهم، اما این را می‌دانم که دست‌اندرکاران نظام اسلامی به هیچ وجه نباید اقدام‌هایی خارج از چارچوب ادب و اخلاق انجام دهند.

او ادامه داد: متاسفانه فضای سیاسی و مدیریتی نسبت به قبل بدتر شده است؛ یعنی افراد به خاطر منافع شخصی و خودخواهی به راحتی منفعت ملی را نادیده می‌گیرند و فقط غرایز شخصی را مد نظر قرار می‌دهند آن هم در شرایطی که ایران به عنوان ام القری جهان اسلام شناخته می‌شود و به همین دلیل همه باید از رفتار خود مراقبت کنند تا خدای نکرده خدشه‌ای به وجهه نظام و انقلاب وارد نشود.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام توضیح داد:‌ مردم ایران در شرایط بدی زندگی می‌کنند و به طور جدی نگران دخل و خرج‌شان هستند. این گرفتاری‌ها اوضاع جامعه را طوری به هم ریخته است که مردم در انتخابات اسفند ۹۸ با صندوق رأی قهر کردند و در خانه‌هایشان نشستند و در انتخابات شرکت نکردند که این واقعاً اتفاق بدی است. به نظر من شرکت نکردن مردم در انتخابات باید دست‌اندرکاران را به طور جدی به فکر بیندازد تا ببینند کجاها کوتاهی شده است که مردم دلسرد شده‌اند.

او اضافه کرد: به نظر من بعضی از افراد حاضر در درون حاکمیت در جریان مشکلات و گرفتاری‌ها هستند و به همین دلیل به جای اینکه تقصیر را به گردن این و آن بیندازند و صرفاً ناظر باشند- که این اصلاً دردی از ما درمان نمی‌کند- باید به فکر باشند تا به طریقی راهی برای عبور از این شرایط بحرانی پیدا کنند. به هر حال مردم حق دارند در آرامش باشند و با کمترین فکر و ذکر زندگی کنند.

محمدمهدی ‌عبدخدایی در پایان گفت: مردم حق دارند از مسئولان توقع‌هایی داشته باشند و از آنجا که ولی‌نعمت هستند باید به آنها امکان حرف زدن بدهیم و شرایطی فراهم کنیم که اجازه تصمیم‌گیری داشته باشند. به مسئولان هشدار می‌دهم اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود،‌ فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

اعتمادآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس