Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کمیته ملی المپیک گفت: دشمن به همان اندازه که در حوزه سیاسی و اقتصادی دنبال اجرای تحریم است در ورزش به دنبال تعلیق است.

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشست محمدباقر نوبخت نوبخت معاون رییس جمهور با مسئولان ورزش اظهار داشت: به دلیل ساختار معیوب، اکثر روسای فدراسیون‌ها از طرف نهادهای بین‌المللی تحت فشار هستند چون از نهاد نظارتی، دولتی هستند اما در این حال باید پاسخگو مراجع بین‌المللی نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تضاد مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. تلاش وزیر ورزش این بود که با اصلاح اساسنامه این مشکل حل شود اما اساسنامه در ایستگاه شورای نگهبان متوقف شد. اگر رئیس فدراسیون مسئول است باید اختیار هم داشته باشد، این نیازمند اصلاح اساسنامه است که در این صورت بخش زیادی از مشکلات کم می‌شود و امیدواریم این مهم به نتیجه برسد.

رییس کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: در حوزه سیاسی و اقتصادی موضوع تحریم کاملا محسوس است اما در ورزش محسوس نیست در حالیکه خیلی زیاد این موضوع تاثیر دارد. دشمن به همان اندازه که در حوزه سیاسی و اقتصادی دنبال اجرای تحریم است در ورزش به دنبال تعلیق است.

صالحی‌امیری تصریح کرد: ما برای المپیک ٢ میلیون دلار ارز لازم داریم، سال گذشته 500 هزار ارز خریداری شد، امسال باید بخش باقی مانده را خریداری کنیم در حالیکه قیمت‌ها 5 برابر شده است. آقای نوبخت برای ما و ورزش کوتاهی نکرده و حتی نسبت به خیلی‌ها به ورزش توجه بیشتری انجام داده است و به نوبه خودم از تمام کم و کاستی‌ها عذرخواهی می کنم اما با واقعیت‌هایی که اشاره کردم روبرو هستیم. به آینده امیدواریم و در مقابل دشمن پیروز خواهیم شد. آن چیزی که دوستان نقد می‌کنند واقعیت است.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم رونمایی از تندیس ۵ افتخارآفرین ورزش کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: سیدرضا صالحی‌ امیری صالحی امیری کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سیدرضا صالحی امیری صالحی امیری کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران