Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به کنترل خودروها در مبادی ورودی استان و شهرستان‌های مرزی، گفت: به هر نحو ممکن اجازه حضور زائران در مرزها داده نمی‌شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پذیرش نشدن زائران اربعین حسینی(ع) از سوی عراق به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین برگزار نشدن مراسم راهپیمایی، محدودیت‌هایی در ورودی شهرستان‌های مرزی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کم و بیش شاهد مراجعه به سمت مرزها هستیم، تصریح کرد: عوامل پلیس راه و نیروهای انتظامی در مبادی ورودی خوزستان و شهرستان‌های مرزی مستقر هستند و تاکسی‌های برون شهری، خودروهای غیربومی به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی را کنترل می‌کنند. در صورتی که ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به جابه‌جایی مسافر به سمت مرزها اقدام کنند، قطعا با آن‌ها نیز برخورد خواهد شد.

دولتشاهی افزود: اعلام کرده‌ایم به هیچ عنوان کسی به سمت مرزها تردد نداشته باشد و به خودروها اجازه تردد داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در صورتی که افرادی بخواهند از طریق دیگری به سمت مرزها بروند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماه خودرو اعمال می‌شود. البته سعی می‌کنیم با اقناع‌سازی این افراد را به مبدا برگردانیم.

دولتشاهی با تاکید بر لزوم پرهیز از مراجعه به سمت مرزها، بیان کرد: ما مکلف هستیم به هر نحو ممکن اجازه حضور زائران در مرزها را ندهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس اربعين حسيني پليس راه سمت مرزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها