Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@02:14:44 GMT

دکتر قلابی در دام پلیس بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۱۱۵

دکتر قلابی در دام پلیس بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری شنبه ۱۲ مهر در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی دریافتند خانمی با در اختیار داشتن یک باب واحد مسکونی در شهرستان بندرعباس و خریدن برخی تجهیزات و وسایل پزشکی مبادرت به ویزیت افراد برای حل مشکلات پوستی و همچنین پاک‌سازی و شفاف‌سازی صورت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا مأموران با تلاش شبانه‌روزی و رصد فعالیت‌های این پزشک قلابی، مطب وی را در یکی از محلات شهرستان بندرعباس شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مکان فوق واحد مسکونی و فاقد هر گونه اسم، تابلو و مشخصات است، مأموران پس از ورود تعدادی تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه اسکن پوست، دستگاه پاک‌سازی و شفاف‌سازی پوست و تخت‌های پزشکی و محصولات پزشکی و آرایشی بهداشتی مشاهده کردند و با هماهنگی مقام قضایی محل پلمب شد. متهم هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت در آن واحد از اداره بهداشت نداشت و پزشک متخصصی هم بر کار و فعالیت وی نظارت مستقیم نمی‌کرد.

کد خبر 554189 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان هرمزگان پزشکی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان هرمزگان پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد