Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پورحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله‌محور(نجم) با هدف ایجاد بستری برای ارائه دستاوردهای دانشجویان و طلاب کشور توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نهضت مسأله‌محوری و نقش‌آفرینی تخصصی، حرکتی منسجم، هدفمند و عالمانه در راستای حل مسائل جامعه است گفت: این جشنواره یکی از بسترهای ارائه دستاوردهای هسته‌های مسئله محور دانشجویان و طلاب است که در این نهضت قدم گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: جشنواره نهضت جوانان مسئله‌محور علاوه بر اینکه دستاورد هسته‌های مسأله محور را به نمایش عموم مردم و خصوصا مسئولین و متولیان امور کشور می‌رساند و حمایت حامیان مختلف را برای هسته‌ها جذب می‌کند، دوره‌ها و کارگاه های توانمندسازی پیرامون موضوعات عمومی و تخصصی مسأله محوری را به منظور هدایت و راهبری هسته‌ها برگزار می‌کند.

وی افزود: در صورتی که هسته‌های مسئله‌محور استان همدان در رقابت با هسته‌های شرکت‌کننده از سایر استان‌ها برگزیده شوند علاوه بر دریافت جایزه نقدی و تندیس جشنواره امکان استفاده از خدمات مجتمع «نجم» از جمله امتیاز حضور در غرفه در قلب تهران را خواهند داشت تا از این طریق دستاورد های خود را در حضور مسئولین رده بالای کشوری ارائه کنند.

پورحسینی مطالبه‌گری، گفتمان سازی و جریان‌سازی، فرهنگ، هنر و رسانه، پنل های تخصصی، خدمات اجتماعی  پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات‌سازی را از محورهای این جشنواره دانست و مهلت ثبت نام در آن را تا بیستم مهرماه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام باید به صورت گروهی و یا حداقل دو نفر باشد اظهار کرد: شرکت‌کنندگان باید از بین دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، طلاب و یا ادوار باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان افزود: نکته قابل توجه اینکه هسته‌ها در صورت داشتن معرفی نامه از ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان از تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد ضمن اینکه مدارک مربوط به هسته باید کامل باشد اعم از نام هسته اعضا و نوع هسته.

وی با اشاره به اینکه موضوع هسته مورد نظر باید عملیاتی باشد نه صرفاً یک ایده تأکید کرد: ایده و طرح هسته  باید خلاقانه باشد، ضمن اینکه مسئله هسته باید اثربخشی لازم را داشته باشد یعنی یک مشکل مهم را حل کند.

پورحسینی با اشاره به اینکه در فرایند راستی آزمایی بر اساس شاخصه های ذکر شده برای هسته های منتخب مجوز ورود و شرکت  در جشنواره صادر خواهد شد اظهار کرد: هر کدام از تیم ها باید گزارشی از فعالیت خود را در هنگام ثبت نام برای جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: هسته‌های پذیرفته شده باید اطلاعات تکمیلی خود را اعم از (عکس و فیلم و…) پس از پذیرش مرحله راستی‌آزمایی برای جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان شرکت در دوره توانمندسازی را الزامی دانست مگر هسته‌هایی که توسط مسئول پنل تایید می‌شوند گفت: هسته‌ها می‌توانند در این دوره از اساتید تخصصی در حوزه مسئله خود بهره‌مند شوند.

وی افزود: هسته‌هایی می‌توانند در جشنواره حضور یابند که گواهی پایان دوره توانمندسازی را از مسئول پنل دریافت کرده باشند.

پورحسینی با بیان اینکه قالب و نحوه ارائه هسته‌ها باید در چارچوب و ساختارهای تعیین شده از سوی جشنواره باشد افزود: پس از اعلام نتایج هسته ها فرصت اعتراض به نتایج را دارند.

وی تأکید کرد: جایزه هسته اول ۲۰ میلیون تومان، جایزه هسته دوم ۱۰ میلیون تومان، جایزه هسته سوم ۵ میلیون تومان و جایزه منتخب مردمی ۲۰ میلیون تومان است که در پایان جشنواره به تمام هسته‌ها گواهی حضور در جشنواره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسئول بسیج دانشجویی استان همدان جشنواره نهضت جوانان مسئله محور بسیج دانشجویی استان همدان میلیون تومان مسئله محور هسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود