Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@21:24:58 GMT

معرفی نمایندگی بوش، دوو و ایندزیت

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۲۷۸

پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی وجود دارد، باعث شده تا کاربران به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا باشند. به همین سبب هم اغلب افراد سعی می کنند لوازم خانگی خود را از برندهای معتبری چون بوش، دوو و ایندزیت، خریداری نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی وجود دارد، باعث شده تا کاربران به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین سبب هم اغلب افراد سعی می کنند لوازم خانگی خود را از برندهای معتبری چون بوش، دوو و ایندزیت، خریداری نمایند. هر کدام از این برندها توانسته اند با تولید لوازمی با قابلیت های مدرن، نظر مشتریان را به خود جلب نمایند. هدف از نگارش این مقاله، آشنا کردن شما مخاطبان با نمایندگی بوش، دوو و ایندزیت در تهران است. پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

تاریخچه برندهای بوش، دوو و ایندزیت

بوش، یکی از برندهایی است که محصولات آن جزو کاربردی ترین لازم خانگی در منازل است. این کمپانی در سال 1886 در آلمان تأسیس شد. از همان ابتدای شروع به کار نیز محصولات این برند از کیفیت ایده آلی برخوردار بوده و این روند تا به امروز ادامه داشته است. این برند با طی مسیری پر فراز و نشیب توانسته به جایگاه اصلی خود در میان برندهای معتبر جهانی دست یابد. در حال حاضر برند بوش، طیف گسترده ای از لوازم خانگی را با کیفیت باورنکردنی تولید و به بازارهای جهانی ارائه می کند، همچنین لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات بوش در سراسر جهان با استفاده از قوانین مشتری مداری به خدمات میپردارد.

یکی دیگر از برندهایی که در این مطلب درباره نمایندگی آن توضیح خواهیم داد، برند دوو است. این برند کره ای در سال 1967 بنیان گذاری شده و عملکرد موفقی در طول این سال ها داشته است. کیفیت قابل قبول محصولات دوو، امروزه در حدی است که به خوبی با محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی رقابت می کند. بر همین اساس نیز در کشورهای بزرگ و پیشرفته ای چون اسپانیا، لهستان، چین و ... خط تولید محصولات خود را راه اندازی نموده است، همچنین رعایت خدمات بهینه در نمایندگی تعمیرات دوو زبان زد میباشد.

 معرفی نمایندگی ایندزیت، یکی دیگر از مبحث های این مقاله است. این برند یکی از کمپانی های معتبر اروپایی است که در کشور ایتالیا فعالیت می کند. محصولات مدرن و با کیفیت آن، این برند را به عنوان یکی از برندهای معتبر و پیشروی اروپایی، به جهانیان معرفی می کند، ضمنا ارئه خدمات نمایندگی تعمیرات ایندزیت در سراسر دنیا زیر نظر شرکت اصلی میباشد.

معرفی محصولات بوش، دوو و ایندزیت

برندهای یاد شده در این مقاله، در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک فعالیت دارند. به همین سبب هم محصولات آنها طیف وسیعی از لوازم خانگی ضروری را شامل می شوند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی دوو، بوش و ایندزیت، محصولات متنوع این برندها را مشاهده نمایید. در ادامه این مطلب، به صورت مفصل درباره محصولات هر کدام از این برندها، توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

معرفی لوازم خانگی بوش

همان گونه که در بخش قبل هم اشاره شد، سبد تولیدات برند بوش، دارای تنوع بسیار بالایی است. این برند علاوه بر لوازم خانگی بزرگ، لوازمی همچون انواع غذاساز، مخلوط کن، فرهای توکار و ... را نیز تولید و به بازار عرضه می کند. برای خرید هر کدام از این محصولات، می توانید به نمایندگی رسمی بوش در تهران مراجعه کنید.

یخچال فریزر بوش: طراحی ظاهری و استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این محصول، شما را مجذوب خود خواهد کرد. یخچال های این برند در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده و قابلیت نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت با کیفیت بالا را دارند. ماشین لباسشویی بوش: با استفاده از لباسشویی های بوش، می توانید شستشوی لباس ها بدون آسیب به بافت آن ها را تجربه کنید. به هنگام خرید این محصول می توانید متناسب با نیاز خود، آن را در ظرفیت های مختلف انتخاب کنید. ماشین ظرفشویی بوش: یکی از کم مصرف ترین ماشین های ظرفشویی در بازار لوازم خانگی، متعلق به برند بوش است. این دستگاه با قابلیت هایی که دارد قادر است ظروف شما را به صورت کاملاً تمیز شستشو دهد. اجاق گاز بوش: تعداد بالای شعله های این محصول و بدنه تمام استیل آن، از جمله ویژگی های بارز این اجاق گاز ها است. جاروبرقی بوش: مکش بالا، لوله تلسکوپی فلزی، صدای کم و استفاده بهینه از انرژی از جمله قابلیت هایی است که در جاروبرقی های بوش تعبیه شده است.

معرفی لوازم خانگی دوو

برند دوو با تمرکز ویژه بر روی تولید انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، توانسته کیفیت این محصولات را با استانداردهای جهانی تطابق دهد. با مراجعه به به نمایندگی دوو، می توانید از تنوع رنگ، ظرفیت و کیفیت این محصولات دیدن کنید.

یخچال فریزر دوو: برند دوو، یخچال های متنوعی در مدل های تک درب، ساید بای ساید، کمبی و چهار درب تولید و روانه بازار کرده است. این تنوع، پاسخ گوی تمامی سلیقه ها بوده و رضایت آنها را جلب نموده است. با استفاده از این محصولات تجربه جدید در نگهداری از مواد غذایی خواهید داشت. ماشین لباسشویی دوو: لباسشویی های دوو به گونه ای طراحی شده اند که مواد شوینده را به صورت مؤثر با آب مخلوط کرده و به این ترتیب می توانند تمامی لکه ها را حتی در دمای پایین آب نیز از بین ببرند. ماشین ظرفشویی دوو: شستن ظروف بزرگ در ماشین های ظرفشویی، یکی از دغدغه های کاربران این محصولات است. دوو با توجه به این موضوع، ظرفشویی های با قابلیت تغییر ارتفاع سبدها، طراحی نموده است.

معرفی لوازم خانگی ایندزیت

ایندزیت با تولید لوازم خرد آشپزخانه، سبد تولیدات خود را تکمیل کرده و توانسته پاسخ گوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد. در نمایندگی رسمی ایندزیت، این محصولات با ضمانت نامه معتبر به خریداران ارائه می شوند.

یخچال فریزر ایندزیت: یخچال فریزرهای ایندزیت قادرند مواد غذایی را با کیفیت عالی نگهداری نمایند. زیرا در این محصولات، طراحی کابین داخلی به گونه ای است که هوای سرد به صورت یکنواخت در آن جریان می یابد. ماشین ظرفشویی ایندزیت: طراحی ظاهری شکیل، تولید در ظرفیت های مختلف، مجهز بودن به برنامه های متعدد شستشو و ... از جمله ویژگی های ماشین های ظرفشویی ایندزیت است. جاروبرقی ایندزیت: با توجه به نوع طراحی این جاروبرقی، شعاع کارکرد آن قابل قبول است. قدرت مکش آن بالا بوده و صدای کمی به هنگام کار تولید می کند. وزن آن سبک است و به راحتی می توان دستگاه را جابجا نمود. ماشین لباسشویی ایندزیت: لباسشویی های ایندزیت در ظرفیت های مختلف تولید شده اند. برنامه های شستشو که به صورت پیش فرض در این دستگاه تعبیه شده اند، به کاربران اجازه می دهند تا انواع لباس با جنس و رنگ متفاوت را شستشو دهند.

خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات بوش، دوو و ایندزیت

با مطالعه این بخش از مقاله، می توانید اطلاعات کاملی درباره خدماتی که در نمایندگی های این سه برند به مشتریان ارائه می شود به دست آورید.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی بوش

با مراجعه به نمایندگی فروش این برند، می توانید از تمامی محصولات آن دیدن کرده و محصولی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. در این نمایندگی، تمامی محصولات با ضمانت نامه رسمی و با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می شوند. در ضمن در صورت مشاهده هر گونه خرابی در یکی از محصولات این برند، نمایندگی تعمیرات بوش، آماده است تا آنها را با استفاده از تعمیرکاران مجرب، تعمیر نماید. در این نمایندگی، تعمیرات به صورت تخصصی انجام شده و تمامی خدمات از 6 ماه تا یک سال ضمانت می شوند.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی دوو

در نمایندگی فروش دوو، تمامی محصولات این برند موجود می باشد. برای خرید راحت و مطمئن هر کدام از لوازم خانگی برند دوو می توانید به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید. در این نمایندگی، به هنگام خرید محصولات، ضمانت نامه رسمی نیز به خریداران تقدیم می شود. به این ترتیب اگر تا پایان مهلت ضمانت نامه، هر کدام از این محصولات خراب شد می توانید به نمایندگی تعمیرات دوو مراجعه کرده و نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید. در این نمایندگی برای تعمیر این محصولات، از قطعات اورجینال استفاده می گردد. به این ترتیب شاهد افت کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر نخواهیم بود.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

با مراجعه به نمایندگی فروش لوازم خانگی ایندزیت، با خیالی آسوده خرید کنید. با توجه به این که بازار لوازم خانگی پر شده از منحصولات تقلبی و فیک، شما می توانید از این نمایندگی ها، محصولات اصل را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید. این مراکز، تمامی محصولات خود را به صورت تضمین شده به مشتریان ارائه می کنند. به هنگام مواجهه با خرابی در هر کدام از لوازم خانگی ایندزیت، شما می توانید به نمایندگی تعمیرات ایندزیت که در تهران، شعب متعددی دارد مراجعه کرده و از خدمات آنها برای تعمیر این محصولات استفاده کنید. در این نمایندگی به منظور انجام تعمیرات به صورت تخصصی، از تعمیرکاران مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی استفاده می شود. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان و با کیفیت عالی، این محصولات را تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

سخن پایانی

هدف از عنوان کردن تمامی این مطالب این است که شما باید به هنگام خرید لوازم خانگی توجه داشته باشید تا از مراکز معتبر خرید نمایید. به این ترتیب می توانید از خدمات پس از فروش این برندهای نیز بهرمند شده و به هنگام خراب شدن هر کدام از این محصولات، آنها را در نمایندگی تعمیرات مجاز و به دست افراد مجرب و کاردان تعمیر کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات نمایندگی تعمیرات ظرفیت های مختلف ماشین لباسشویی لوازم خانگی تمامی محصولات برندهای معتبر ماشین ظرفشویی تولید انواع ضمانت نامه برند دوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه