Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پروژه ساحل سازی  رود اروند صغیر در شهرستان خرمشهر استان خوزستان نزدیک به ۱۵سال است که هنوز تکمیل نشده و ساکنان این منطقه را در رنج و عذاب قرار داده است.

منبع:ابراهیم - مینوشهر(خوزستان)

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام وخسته نباشید بنده ازمینو شهر از توابع خرمشهر نقطه صفر مرزی با شما ارتباط برقرارمی‌کنم هدف از این ارتباط ارائه مشکلات عمرانی که سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری طی این سالها برای ساکنان این منطقه ایجادکرده اند، که یکی از آنها را به روایت تصویر برای شما عزیزان ارسال خواهم کرد وآن پروژه ساحل سازی اروند صغیر است که قریب به ۱۵ سال است هنوز تکمیل نشده وساکنان نوارساحلی در زمستان در گل‌ولای و در تابستان در گرد و خاک غوطه ور هستند این درحالی است که سازمان منطقه آزاد قبرستانها را آسفالت وجدول کاری کرده وحال ما زندگان رادر نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمندیم صدای مظلومیت ما را که سالها مشقت جنگ تحمیلی را تحمل کرده وپس ازسالها آوارگی به وطن خود بازگشته به گوش مسئولین برسانید بلکه بتوان حقی ازحقوق ضایع شده این ملت زنده گردد. با مزید تشکر

بیشتر بخوانید

نیمه‌کاره ماندن پروژه ساخت پارک در «صفی‌آباد» + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساحل سازی اروند صغیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد