Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد سرامیک دانشگاه تربیت مدرس، وبینار «سنتز و خواص مکانیکی شیشه-سرامیک انستاتیت-زیرکونیا» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار با سخنرانی دکتر مازیار منتظریان ـ دکتری در شیشه های زیستی از دانشگاه علم و صنعت و پسا دکتر در شیشه سرامیک های زیستی از دانشگاه فدرال سائوکارلوس برزیل روز یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آیدی @TMU_MC_CE مراجعه کنند. لینک اتصال به کلاس و کد مربوطه از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تفاوت میلگرد A2 و A3 + نحوه تشخیص آن‌ها
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است