Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:56:50 GMT

نگاه پدرانه فدراسیون چهار هفته به اراک فرصت داد!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۵۶۹

نگاه پدرانه فدراسیون چهار هفته به اراک فرصت داد!

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، کمیته رویدادها و مسابقات خبر از حذف دوباره تیم شهروند اراک از جدول مسابقات داد. تیم شهروند اراک یک بار پیش از آغاز رقابت‌ها از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. بار دوم تیم شهرداری قزوین از جدول مسابقات کنار رفت و مجددا تیم شهروند اراک جایگزین شد و لیگ 14 تیمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در فاصله دو روز به شروع مسابقات فدراسیون خبر از حضور دوباره تیم شهرداری قزوین به رقابت‌ها داد تا لیگ برتر 15 تیمی شود.

افزایش تعداد تیم‌ها بر خلاف آیین نامه مسابقات بود اما فدراسیون والیبال با شعار حمایت از جوانان و رونق والیبال در سایر استان‌ها پای روی آیین نامه قانونی گذاشت و این کار را انجام داد. شعاری که البته در گرو تعهدات مالی تیم‌ها به فدراسیون بود چرا که حال پس از گذشت پنج هفته از مسابقات تیم شهروند اراک از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

شهرام عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حذف تیم شهروند اراک از رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: تلاش های بسیاری برای حفظ سهمیه اراک در لیگ برتر صورت گرفت. استان مرکزی باید از جوانانی که به والیبال علاقه مند هستند، حمایت می‌کرد. این اتفاق نیز رخ داد. مدیرکل استان تعهداتی به فدراسیون داشت که متأسفانه از عهده این تعهدات برنیامد و در نهایت با اعلام مدیرکل این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال در پاسخ به این سوال که مگر نگاه فدراسیون حمایت از بازیکنان جوان نبود، پس چرا تیم را به دلیل عدم تعهدات مالی حفظ نکرد؟ گفت: تمام تلاش فدراسیون و داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون، حفظ تیم شهروند اراک بود اگر این تیم ۴ هفته در مسابقات لیگ حضور داشت فقط به خاطر تفکر کمک و نگاه پدرانه به والیبال بود وگرنه اگر می خواستیم قانونی عمل کنیم باید از ابتدا تیم در مسابقات حضور پیدا نمی کرد.

وی در واکنش به این سوال که رفت و آمدهای مداوم تیم ها در رقابت های لیگ برتر در شأن والیبال ایران نیست و نشان می دهد فدراسیون والیبال بیشتر به فکر منافع مالی خودش است تا شعار حمایتی از جوانان؟ اظهار داشت: ظاهرا شما متوجه عرایض بنده نیستید. زمانی که خود استان نمی خواهد تیم را ساپورت کند، چه کاری از دست ما بر می آید. هزینه رفت و برگشت تیم را هم فدراسیون بدهد؟ آیا تیم داری حرفه ای این گونه است!؟

عظیمی در پاسخ به این سوال که منتقدان به افزایش تعداد تیم ها بر این باور بودند که برخی از تیم ها توانایی حضور در لیگ برتر را ندارند و نباید در مسابقات حضور داشته باشند اما فدراسیون با شعار حمایت از جوانان این کار را انجام داد؟ گفت: این تیم سهمیه لیگ برتر داشت و ما نمی توانستیم براساس دانسته های ذهنی، تیمی را حذف کنیم اما وقتی خودشان به این نتیجه رسیدند طبیعی است که از جدول مسابقات کنار گذاشته شوند. ۴ هفته حضورشان در لیگ نیز به خاطر نگاه حمایتی و توسعه ای فدراسیون والیبال بود. اگر شما به دنبال واقعیت والیبال هستید، واقعیت همین هایی است که می گویم. اگر دنبال حواشی هستید، خودتان می دانید.

وی در پایان درباره مشمول بودن امین اسماعیل نژاد خاطرنشان کرد: این بازیکن مشمول نیست و برای انتشار اسناد به فدراسیون مراجعه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسخ‌ها متناقض شهرام عظیمی، سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات در واکنش به سوال‌ها جای تامل دارد. عظیمی در بخشی از صحبت‌ها عنوان کرد تیمی که سهمیه لیگ برتر دارد را نمی‌توانستیم حذف کنیم در حالیکه پیش از آغاز مسابقات یک بار تیم شهروند اراک از گردونه مسابقات کنار گذاشته شده بود چار که تعهدات مالی را عمل نکرد. این دومین بار است که تیم شهروند اراک از گردونه مسابقات کنار می رود و نشان می دهد شعارهای حمایتی فدراسیون از جوانان و توسعه رونق والیبال در استان‌ها فقط در گرو پرداخت به موقع تععدات مالی فدراسیون است.

کد خبر 5038982 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال شهرام عظیمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال النصر عربستان لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی السد قطر الاهلی عربستان یحیی گل محمدی والیبال تکواندو جدول مسابقات کنار گذاشته مسابقات کنار گذاشته شد تیم شهروند اراک لیگ برتر رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر