Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-09@08:18:23 GMT

◄ توجه به کاستی‌های موجود در اجرای تن-کیلومتر

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۵۸۷

◄ توجه به کاستی‌های موجود در اجرای تن-کیلومتر

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای با توجه به برگزاری جلسه کمیته راهبری حمل و نقل در بخش کالا گفت: لازم است با نگاهی به گذشته و کاستی‌های موجود در اجرای تن کیلومتر از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری شود.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند در مورد جلسه امروز کمیته راهبری حمل و نقل توجه به این موضوع را از نمایندگان صنف رانندگان و کامیونداران حاضر در جلسه درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخی از این اشتباهات را قبول اجرای ۲ مرحله‌ای تن-کیلومتر و بدعهدی طرف مقابل،  استفاده از ضرایب اعشاری تحت عنوان تطبیق برای شکستن نرخ، تحمیل نرخ شاخص بدون ارائه آنالیز پارامترهای مختلف و عدم ارائه نرخ نامه منطبق با فرمول تن-کیلومتر برای مسافت‌های مختلف، برشمرد.

این راننده کامیون عنوان کرد: اجرای سلیقه‌ای و بعضاً عدم اجرا در استان‌ها، بخشنامه‌های سازمانی و بی‌توجهی استان‌ها و همچنین شرکت‌های حمل و نقل به این بخشنامه‌ها، عدم اعمال ضرایب بارگیر، عدم لحاظ پروفیل طولی مسیر و عدم شفایت در محاسبه کمیسیون و سایر هزینه‌ها در روش مبهم تن کیلومتر فعلی نیز، از دیگر اشتباهات رخ داده است.

خیرمند اظهار امیدواری کرد تجربیات گذشته چراغ راه آینده مسئولان کانون کامیونداران و کانون رانندگان به‌عنوان نمایندگان رسمی صنف باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تن کیلومتر تن کیلومتر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف خیار به تنظیم فشار خون کمک می‌کند

از آنجایی که خیار کالری کمی دارد، می‌تواند در برنامه کاهش وزن نقش مهمی داشته باشد، به طوری که جایگزین مواد غذایی شیرین و پرکالری می‌‏شود، همچنین پتاسیم موجود در خیار نقش مهمی در تنظیم فشار خون دارد، ترکیبات خاص دیگر موجود در این میوه مانند کوکوربیتاسین ممکن است اثرات کاهش فشار خون داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خیار کالری کمی دارد، اما سرشار از مواد مغذی ضروری از جمله ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است، خیار حاوی ویتامین‌های C و K و پتاسیم، منیزیم و منگنز است که همگی به حفظ سلامت بدن و عملکردهای مختلف آن کمک می‌کند، در ادامه به بررسی مزایای مصرف خیار می‌پردازیم:

سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها

خیار سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند فلاونوئیدها، تانن‌ها و لیگنان‌ها است که به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد مضر و کاهش استرس اکسیداتیو در بدن کمک می‌کند، آنتی‌اکسیدان‌ها نقش مهمی در محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب، کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلاء به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، سرطان و دیابت دارند.

کمک به کاهش وزن

از آنجایی که خیار کالری کمی دارد، می‌تواند در برنامه کاهش وزن نقش مهمی داشته باشد، به طوری که جایگزین مواد غذایی شیرین و پرکالری می‏‌شود؛ فیبر موجود در خیار باعث می‌‏شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید.

بهبود فرایند هضم غذا

آب و فیبر بالای موجود در خیار برای سلامت دستگاه گوارش مفید است، مصرف این میوه مانع بروز یبوست می‏‌شود، حرکات روده را منظم می‌کند و از عملکرد کلی دستگاه گوارش حمایت می‌کند؛ همچنین خیار حاوی ترکیبات خاصی است که به تسکین دستگاه گوارش و کاهش التهاب کمک می‌کند و علائم اختلالات گوارشی مانند نفخ و سو هاضمه را کاهش می‌دهد.

سم‌زدایی بدن

مصرف خیار به پاکسازی بدن و دفع سموم کمک می‌کند، هیدراته ماندن بدن با مصرف خیار به کبد و کلیه‌ها برای دفع سموم و مواد زائد بدن کمک قابل‌توجهی می‌کند.

تنظیم فشار خون

پتاسیم موجود در خیار نقش مهمی در تنظیم فشار خون دارد، ترکیبات خاص دیگر موجود در این میوه مانند کوکوربیتاسین ممکن است اثرات کاهش فشار خون داشته باشد.

خواص ضدالتهابی

خیار حاوی ترکیباتی با خواص ضدالتهابی است که ممکن است به کاهش التهاب بدن و کاهش علائم بیماری‌های التهابی مانند آرتریت، آسم و بیماری‌های خودایمنی کمک کند، مصرف خیار به طور منظم ممکن است به کاهش التهاب کلی کمک کند و از سلامت مفاصل حمایت کند.

کد خبر 751625

دیگر خبرها

  • آموزش‌وپرورش با درایت رهبری به مسئله نخست کشور تبدیل شده است
  • آموزش‌وپرورش با درایت رهبری به مسئله اول کشور تبدیل شده است
  • پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان قم افتتاح شد
  • مصرف خیار به تنظیم فشار خون کمک می‌کند
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد