Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، وبینار "تفاوتهای ساختاری و عملکردی مغز در گروههای اختلال عصبی رشدی" را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بررسی تغییرات ساختاری و عملکردی مغز در حین رشد نرمال بسیار حائز اهمیت است که موجب شده است مطالعات بسیاری در این خصوص با استفاده از روش های تصویربرداری مغز صورت گیرد همچنین در این راستا علاوه بر بررسی مکانیزم نرمال سیستم عصبی، به انحراف های موجود در مسیر طبیعی که منجر به اختلالات عصبی رشدی می شوند نیز توجه خاصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اینگونه مطالعات کمک شایانی به تشخیص در مراحل اولیه و در نتیجه درمان موثر اختلالات خواهند کرد لذا در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی نیز مطالعات زیادی در این زمینه صورت گرفته است که یافته های آن در این سخنرانی در اختیار محققان کشور قرار خواهد گرفت.

این وبینار با ارائه رضا خسروآبادی ـ عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی روز شنبه ۱۲ مهرماه ساعت  ۱۶:۳۰  الی ۱۷:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در وبینار به لینک  https://meet.google.com/pwg-otbe-gzm  و جهت کسب اطلاعات به آیدی sbu_physics@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است

ساعات گذشته مارکوس رشفورد در واکنش به توهین برخی از هواداران منچستریونایتد نوشته بود: دیگر کافیست. 

طرفداری | نشست خبری اریک تن هاخ برگزار شد. 

پس از پیروزی مقابل شفیلد، منچستریونایتد در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی رده نوزدهمی خواهد بود. تیم وینسنت کمپانی در چهار بازی مانده به پایان لیگ برتر برای بقا به امتیاز نیاز دارد. در سمت مقابل، شیاطین سرخ امیدوار هستند پیش از فینال جام حذفی، وضعیت بهتری در درون زمین داشته باشند. اریک تن هاخ در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است.

اعتراض مارکوس رشفورد به توهین هواداران منچستریونایتد 

با رشفورد ابراز همدری می‌کنم. فصل گذشته او عملکرد درخشانی داشت و بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را رقم زد. رشفورد در آن فصل 30 گل به ثمر رساند. با این حال، در فصل جاری نتوانسته چنین عملکردی داشته باشد و از سوی هواداران و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. وظیفه ما در باشگاه حمایت از او است و همه باید از رشفورد پشتیبانی کنیم تا به سطح عملکرد فصل گذشته خود بازگردد. من معتقدم رشفورد به حمایت و تشویق نیاز دارد. ما همگی از توانایی‌های او آگاهیم و وظیفه داریم از او حمایت و به او انگیزه دهیم. رشفورد قادر است عملکردی به مراتب بهتر از آنچه در فصل جاری به نمایش گذاشته، ارائه دهد. ما شاهد توانایی‌های او بوده‌ایم. 

طرفداران منچستریونایتد 

فکر می‌کنم هواداران همیشه حامی ما هستند. وقتی وارد اولدترافورد می‌شویم، استقبال آن‌ها را دریافت می‌کنم. صدای تشویق هواداران در بازی روز چهارشنبه، بلندتر از چیزی بود که تا به حال شنیده بودم. حتی در بازی‌های خارج از خانه هم آن‌ها همیشه حامی هستند، از تیم حمایت می‌کنند و ارتباط بسیار خوبی بین ما و هواداران وجود دارد.

آخرین وضعیت بازیکنان 

همان اسکواد روز چهارشنبه را داریم اما میسون مانت برگشته است. فکر می‌کنم مارتینز، شاو و مارسیال هم تا آخر فصل در دسترس خواهند بود. آن‌ها تمرینات روی چمن را آغاز کرده‌اند. هفته آینده آن‌ها در ادامه پیشرفت‌شان باید یک گام دیگر برداشته و به تمرینات تیم اضافه شوند. رافائل واران نیز می‌تواند دوباره به میدان برود. در مورد تمدید قرارداد او پیشرفتی حاصل نشده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت