Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:07:32 GMT

دورکاری رئیس کل بانک مرکزی آمریکا از ترس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۷۲۱

به گزارش فارس به نقل از رویترز، بانک مرکزی فدرال آمریکا،‌ اعلام کرد که چند وقتی است که ژروم پاول، رئیس کل این بانک، از خانه در حال انجام وظایف خود است و در زمان حضور در اماکن عمومی پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده می‌کند.

این بانک شب گذشته اعلام کرد که پاول هنوز نیازی به دادن تست کرونا احساس نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی بانک مرکزی فدرال آمریکا اضافه کرد پاول تاکنون با کسانی که تست کرونای آنها مثبت شده است تماس نداشته است.

مقامات بانک مرکزی فدرال آمریکا از زمان شیوع کرونا دورکار هستند اما پاول چند بار در این مدت به کنگره آمریکا رفته تا در جلسه استماع درباره سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا و جزییات اقدامات آن علیه همه گیری کرونا شرکت کند.

انتشار خبر ابتلای ترامپ و همسرش به ویروس کرونا، باعث شده تا بسیاری از مقامات بلند پایه آمریکایی جزییاتی را درباره حال عمومی خود و احتمال ابتلا به کرونا به صورت عمومی اعلام کنند.

پاول همچنین طی بحران کنونی بارها با ترامپ دیدار کرده و مذاکرات زیادی را هم با استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا داشته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا شب گذشته اعلام کرده که تست کرونای منوچین منفی بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی پرسپولیس بندر دیلم رئیس کل بانک مرکزی آمریکا کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی پرسپولیس بندر دیلم بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از ۲۸ پروژه نیمه‌کاره در حوزه کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سکینه خاتون‌مهدیان، در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آمل واقع در سالن شهیدان عباس‌زاده این شهرستان با بیان اینکه از ۱۲ میلیون عضویت در کتابخانه‌های عمومی کشور، سه میلیون و ۸۰۰ عضو شامل مازندران هستند، اظهار کرد: از ۱۲۴ باب کتابخانه در این استان شش باب سال گذشته اضافه شد.

وی با بیان اینکه دو باب مشارکتی واقع در زندان و مستقل شباهنگ آمل به بهره‌برداری رسید، افزود: در آمل کتابخانه‌های داریم که پاسخگوی نیاز مردم این شهر نیستند، متقاضیان این شهر با ورود به کتابخانه با نبود فضا و صندلی مواجه می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر اینکه این حجم از حضور در کتابخانه‌ها به اطمینان خانواده‌ها نسبت به فضای امن کتابخانه برمی‌گردد، اظهار داشت: با وجود چنین استقبالی باید بیشتر در این حوزه کار کرد.

مهدیان با بیان اینکه سه کتابخانه جوابگوی شهرستان آمل را نمی‌دهد و ساخت کتابخانه مرکزی بهترین راهکار است، گفت: باید در سال‌جاری و طی سفر رئیس‌جمهور به این استان، استارت کار ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان زده شود و با کمک و ظرفیت خیرین به ساخت کتابخانه بپردازیم.

وی از ۲۸ پروژه نیمه‌کاره در مازندران خبر داد و مطرح کرد: استان آمادگی ساخت کتابخانه مرکزی آمل را در صورت فراهم شدن زمین جهت ساخت با آخرین تجهیزات و امکانات دارد.

چشم‌انتظاری ۵۰ ساله آملی از بهره‌مندی کتابخانه مرکزی

یوسف لاطف رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آمل نیز در این نشست با اشاره به فعالیت شش کتابخانه نهادی در این شهرستان گفت: آمل از یک کتابخانه روستایی و دو کتابخانه مشارکتی زندان بند مردان و زنان و کتابخانه مستقل شباهنگ و ۱۰ کتابخانه برخوردار است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ با افزایش چهاردرصدی نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد عضویت هفت هزار و ۱۶۹ هزار نفر در کتابخانه‌ها بوده‌ایم، افزود: تمام تلاش و هدف این نهاد در سال‌جاری رساندن به ۹ هزار عضویت است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی آمل با اشاره به اینکه در امر امانت با ۷۴ هزار و ۷۷۷ جلد به رشد ۱۰ درصدی رسیدیم و در سال‌جاری هدف ارائه ۹۰ هزار جلد کتاب است، تصریح کرد: در مجموع ۱۰۷ هزار و ۲۳۹ منبع کتاب داریم که این تعداد دو سال گذشته ۱۰۲ هزار و ۱۷۶ جلد بود و هدفمان در سال‌جاری، تعداد ۱۱۵ هزار جلد است.

لاطف عنوان کرد: در اجرای تأمین نیم درصدی شهرداری، هدف اول یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در هدف دوم دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و نهایی به چهار میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای ۷۴۱ برنامه در سال گذشته اظهار داشت: بارها برای ساخت کتابخانه مرکزی جلسات برگزار شد و حتی دو تا زمین در این شهرستان مطرح شد که اولی واقع بلوار بسیج بود، اما به دلیل کمبود زمین در کمیسیون ۵ مورد توجه قرار نگرفت، در ادامه زمین دوم بلوار ولایت، روبه‌روی قجرمحله معرفی شد که به دلیل مسائل زمین در امر معارضه به بن‌بست خوردیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای بهره‌مندی از یک کتابخانه مرکزی نیم قرن است که درگیر هستیم، اظهار داشت: با توجه به تعداد عضویت و متقاضیان، کتابخانه عمومی فعلی جوابگوی مردم این شهرستان نیست.

وی با اشاره به حضور اعضای مجمع خیران و ظرفیت آنها از مساعدت ۵۰ میلیون تومانی این مجمع نسبت به کتابخانه عمومی شهرستان در سال گذشته خبر داد.

کد خبر 751327

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی