Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:37:09 GMT

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۸۴۱

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان اعلام کرد: محدودیت های یک هفته ای از امروز با هدف کمک به سلامتی مردم استان اعمال می شود و همه مجموعه های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند.

سیدسعید شاهرخی شنبه ۱۲ مهرماه در ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان، بر رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم و همه مجموعه های دولتی و غیردولتی در استان تأکید کرد و گفت: محدودیت های یک هفته ای از امروز با هدف کمک به سلامتی مردم اعمال می شود و همه مجموعه های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه مراکز آموزش از جمله مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های علمی، فنی و حرفه ای و زبان به مدت یک هفته تعطیل است و آموزش تنها به صورت مجازی انجام خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه کلیه باشگاه های ورزشی به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و حق فعالیت ندارند، ادامه داد: برگزاری مراسم نمازجمعه و جماعت و روز اربعین در شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است.

وی اظهار کرد: ورود به آرامستان ها و برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در تالارها، رستوران ها و مکان های عمومی و خصوصی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار همدان تأکید کرد: همه مجموعه های دولتی و خصوصی به ویژه بانک ها، ادارات، دفاتر پیشخوان، مراکز حمل و نقل، مطب پزشکان و دیگر اصناف باید پروتکل ها را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان، وی از فرمانداری همدان درخواست کرد که نسبت به نظارت بر اصناف و مجتمع های پزشکی و دیگر واحدهای خدمت رسان نظارت بیشتری داشته باشد.

شاهرخی با بیان اینکه وضعیت استان قرمز است و مردم باید بدانند شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل هاست، اظهار کرد: بازرسی ها از اماکن و اصناف بیشتر شود و برخوردهای قانونی جدی تر انجام گیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته