Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:10:43 GMT

بدشانسی عجیب رئال؛ جانشین کارواخال هم مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۱۷۸

بدشانسی عجیب رئال؛ جانشین کارواخال هم مصدوم شد

روز گذشته بود که باشگاه رئال مادرید خبر از دوری 60 روزه دنی کارواخال از میادین داد. امروز آلوارو اودریوسولا دخیره دنی کارواخال هم مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال بازیکن ثابت رئال در سمت راست خط دفاعی است. ستاره ملی پوش روز گذشته مصدومیت زانویش تایید شد و دو ماه به دور از میادین خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آلوارو اودریوسلا که دخیره کارواخال است و قرار بود فردا برابر لوانته از ابتدا به میدان برود نیز امروز مصدوم شد و گفته می شود بین 7 تا 10 روز قادر به همراهی رئال نخواهد بود. مصدومیت او عضلانی از ناحیه پای چپ است.

 

 

 

 

مصدومیت اودریوسولا که در بازی قبلی برابر وایادولید از ابتدا به میدان رفت، برای کادر فنی رئال بسیار گران تمام شده چرا که دیگر مدافع راست تخصصی در رئال وجود ندارد و زیدان باید از بین ناچو، فرلاند مندی چپ پا یا لوکاس واسکز یکی را برابر لوانته به میدان بفرستد. مندی فصل قبل برابر ایبار در این پست به میدان رفته بود و لوکاس نیز سابقه بازی به عنوان مدافع راست را دارد.

 

اودریوسولا زمستان گذشته به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد ولی در پایان فصل به رئال بازگشت. او احتمالا پس از وقفه بازی های ملی و برای بازی با کادیز در دسترس خواهد بود.

 

 

آلوارو اودریوسولا دنیل کارواخال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلوارو اودریوسولا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به بازی فینال باز مانده باشد.

اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که شوت بازیکنان پاری سن ژرمن مانند بازی رفت بارها به تیرک دروازه برخورد کرد تا آنها مجموعا با چهار تیرک در بازی برگشت و دو تیرک در بازی رفت، در دیدار برابر دورتموند در این مرحله شش بار تیرک دروازه حریف را لرزانده باشند و تعداد ضرباتی که در این رقابت‌ها به تیرک زدند به عدد 14 برسد.

این یعنی آنها پنج بار بیشتر از منچسترسیتی که سال گذشته در 10 بازی 9 بار به تیرک زده بود این بدشانسی را تجربه کنند و آمارشان دو برابر بایرن مونیخ، دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، است که با یک بازی کمتر هفت بار به تیرک زده است.

یکی از نکات جالب اینجاست که پس از فصل 04-2003 تا به حال هیچ تیمی چنین آماری را به ثبت نرسانده بود. نزدیک‌ترین آمار به این تیم، بارسلونا در فصل 12-2011 است که یازده بار به تیرک حریفان زده بود.

اما باید این نکته را در نظر بگیریم که این آمار از سوی سایت داده و تحلیل اوپتا منتظر شده که شرایط بررسی دیدارهای انجام شده پیش از سال 2003 در لیگ قهرمانان را نداشته است و ممکن است که تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان یا حتی جام باشگاه‌های اروپا بیشتر از این تعداد هم آماری را به ثبت رسانده باشد.

پاری سن ژرمن در این بازی مجموعا 30 شوت به سمت چهارچوب حریف زد اما نتوانست حتی یک بار دروازه دورتموند را باز کند و در نهایت از مرحله نیمه نهایی حذف شد  که این تعداد یکی از رکوردهای این تیم به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم