Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اضافه شدن تیم چسب رازی، رقابت های گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد هم با حضور 4 تیم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که حضور سه تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری و هیات کشتی قائمشهر در گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده بود، درخواست هایی از سوی چند تیم به سازمان لیگ رسید تا مسابقات این گروه هم مثل گروه الف با حضور 4 تیم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بحث و بررسی های صورت گرفته در شورای فنی سازمان لیگ کشتی، تیم چسب رازی که از چند هفته قبل درخواست حضور در لیگ برتر کشتی آزاد را داشت، به جمع تیم های گروه ب اضافه شد.

این در حالی است که تیم اترک خراسان شمالی، نایب قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد هم درخواست خود را برای حضور در این دوره ارائه کرد، اما شورای فنی سازمان لیگ به دلیل اقدام دیرهنگام این تیم و همچنین برخی کمبودهای موجود با رد درخواست این تیم، رای به اضافه شدن تیم چسب رازی به مسابقات گروه ب داد.

بدین ترتیب دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب طی روزهای 15 و 16 مهرماه با حضور 4 تیم بازار بزرگ ایران، هیات کشتی قائمشهر، پاس ساری و چسب رازی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی آزاد سازمان لیگ چسب رازی گروه ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس