Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا / به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به محدودیت سفر‌های خارجی در ایام کرونایی و لزوم ارائه گواهی منفی بودن تست pcr کرونای مسافران برای این سفرها،گفت: افرادی سودجو اقدام به جعل گواهی تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند می‌کردند که در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: این افراد با استفاده از برخی هتل داران، مسافران را اغفال کرده و در قبال ارائه این گواهی‌های جعلی مبالغی از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می‌کردند.

حجت الاسلام غریب تأکید کرد: مقابله و برخورد صریح و قاطع با سودجویان و اخلالگران حوزه سلامت در دستور کار جدی دستگاه قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با تأکید بر اینکه از محل ارتکاب جرم این افراد اسناد جعلی دیگری کشف گردیده است یادآور شد: این پرونده برای بررسی‌های بیشتر و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم سلامت جرم پلیس اخبار حوادث قم مسافران خارجی باند جعل حوادث قم اخبار قم کرونا عکس دختر فیلم مرد کرونا تلگرام جوان ایران ویدئو اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس