Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا به مناسبت سال تحصیلی جدید ۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

«جمشید مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: یکی از طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه، اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش ‌آموزان نیازمند در قالب تهیه لوازم‌ التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا از توزیع ۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد و افزود: بسته هایی که بین دانش آموزان توزیع شد شامل کیف مدرسه، جامدادی، دفتر، مداد، خودکار، گونیا، نقاله و ... بود.

 

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ارزش کل بسته‌های تهیه شده ۵۰ میلیون ریال است.

 

مهدوی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را به‌ دست دانش آموزان نیازمند می رساند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا به اقدامات مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) در سال جاری اشاره کرد و افزود: توزیع ۷۲ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، توزیع ۱۱۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال در مرداد ماه، توزیع نان صلواتی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع گوشت قربانی از مهم ترین اقدامات مرکز افق امامزادگان آستارا در سال جاری بوده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: لوزام التحریر مرکز افق بندر آستارا دانش آموزان اوقاف و امور خیریه بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس