Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از انجام مطالعات احداث باند دوم محور کاشان- برزک توسط هلی شات و پرواز هوایی به منظور نقشه برداری خبر داد.

«مجتبی آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  ایمن سازی نقاط پرتصادف و حادثه خیز شهرستان کاشان با بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار کارسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان افزود: در این راستا، رفع نقاط پرتصادف سه راهی سادیان و پل سعدآباد و محور کاشان -برزک سه راهی موته نقشه برداری و جهت تهیه نقشه های اجرایی، کارسازی شد.

 

آراسته افزود: همچنین مطالعات محور کاشان-برزک و تکمیل اطلاعات محور موجود جهت ساخت باند دوم و ایمن سازی این مسیر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان درحال پیگیری است.

 

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در ادامه از عملیات تکمیل ایمن سازی پل چنار با نصب تابلوهای ایمنی بشکه ترافیکی و نیوجرسی های بتنی خبر داد و افزود: جهت ایمن سازی پل چنار در محور کاشان- اردهال بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار و جهت ساخت این زیرگذر و اجرای کلی رمپ و لوپ  بیش از ۵۰ میلیارد اعتبار هزینه شده تا این واریانت تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

آراسته خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته ضمن برگزاری کمیسیون ماده ۵ و تلفیق زیربنایی جهت مسائل کل شهرستان و تصویب طرح ها و زیرساخت ها درحوزه راه و زمین و مسکن منطقه باحضور معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان و مدیران کل استان و مسئولین شهرستان ، مسایل  راه و شهرسازی قمصر و قهرود و چوگان و کامو و جوشقان قالی با حضور مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان جناب آقای دکتر قاری قرآ و نماینده مردم قمصر نطنز و بادرود و مسئولین بخش قمصر بررسی و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

 

شهرستان کاشان با بیش از ۹۰۰ کیلومتر راه درشمال استان اصفهان واقع شده است/

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه و شهرسازی کاشان چنار برزک قمصر کاشان اصفهان راه و شهرسازی استان اصفهان محور کاشان ایمن سازی مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد