Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: میانگین سن ابتلا به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ سال است.

محمدمهدی بانشی روز شنبه ۱۲ مهر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی هفته گذشته ۸۸ و نیم درصد بود با یک رشد بسیار کم به ۸۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹درصد رسید.

وی اظهارکرد: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات ۹۴ درصد است که نسبت به گذشته  تنها ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در رعایت پروتکل‌های بهداشتی  پلیس+ ۱۰ نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نکرده است اما در دفاتر پیش‌خوان درصد رعایت دستورالعمل‌ها از ۷۰ درصد به ۸۷ درصد رسیده که این رشد ۱۷ درصدی نسبت به هفته گذشته آمار خوبی است.

بانشی با اشاره به پایانه‌های برون شهری و درون شهری تصریح کرد: درصد پروتکل‌های بهداشتی تاکسی‌های درون شهری نسبت به هفته گذشته از ۶۰ درصد به ۵۷ درصد رسیده که این افت تاکسی‌ها را در رعایت نکردن پروتکل‌ها نسبت به گذشته نشان می‌دهد در حالی که تاکسی‌های برون شهری ۵ درصد رشد داشته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که بانک‌ها در رعایت پروتکل ها با رعایت ۹۲ درصدی وضعیت خوبی دارند، گفت: نانوایی‌ها از ۹۲ درصد به ۹۴ درصد، داروخانه‌ها از ۷۲ درصد به ۹۱.۴ درصد مطب‌ها از ۸۸ درصد به ۹۴.۳ درصد رشد داشته‌اند و همچنین رستوران‌ها ۸۲ درصد ، اماکن متبرکه ۹۱ درصد دستورالعمل‌ها را رعایت کرده‌اند.

وی با اشاره به درصد رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌های استان تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها ۱۱ درصد رشد داشته اما متاسفانه بیمه‌ها در رعایت پروتکل‌ها ۵۹ درصد هستند.

۵فوت کرونایی در مرکز نگهداری سالمندان یاسوج

بانشی عنوان کرد: مراکز فروش و پاساژهای استان با روندی بسیار کُند به ۶۲.۵ درصد رسیده است در این خصوص باید نظارتی بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: بطور میانگین سن ابتلا به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ سال است.

به گزارش ایسنا، معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: ورود بیماری کروناویروس در بین افراد مدر معرض خطر استان کمتر بود و تنها در یک مرکز نگهداری سالمندان یاسوج با ۳۲ نفر ورود کرد که ۱۶درصد فوتی معادل ۵ فوت کرونایی داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم