Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:46:36 GMT

آلمان: تحریم روسیه اجتناب‌ناپذیر است!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۴۵۴

آلمان: تحریم روسیه اجتناب‌ناپذیر است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان مدعی شده چنانچه سازمان منع استفاده از تسلیحات شیمیایی گزارش‌های آزمایشگاه‌های آلمان، سوئد و فرانسه را مبنی بر مسمومیت «آلکسی ناوالنی» با عامل اعصاب «نوویچوک» تائید کند؛ اتحادیه اروپا چاره‌ای جز تحریم مسکو نخواهد داشت.

وی همچنین مدعی شد که این تحریم‌ها باید هدف‌مند و متناسب (با جرم) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای ماس، نقض این چنینی کنوانسیون تسلیحات شیمیایی نباید بی‌پاسخ بماند و این نکته‌ای است که اروپا درباره آن اتفاق نظر دارد.

با این حال، ماس تلاش کرد تحریم پروژه انتقال گاز طبیعی نورد استریم ۲ را امری غیرمنطقی نشان دهد چراکه به گفته وی، بیش از یکصد شرکت اروپایی که نیمی از آنها آلمانی هستند در این پروژه مشارکت می‌کنند و تعلیق آن به قیمت بی‌کار شدن شمار زیادی از کارگران اروپایی تمام می‌شود.

ناوالنی از منتقدین دولت مسکو است که ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت. بعدها طرفین اروپایی مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می‌داند، مسموم شده است!

کد خبر 5039051 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه آلکسی ناوالنی آلمان اتحادیه اروپا تحريم اقتصادي روسيه هایکو ماس سازمان منع تسلیحات شیمیایی ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل ویروس کرونا ایران مناقشه قره باغ عربستان سعودی لبنان ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه