Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم پرسپولیس گفت: شکست النصر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس پرسپولیس نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده درباره برتری مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی با پاختاکور برای ما بازی بسیار سختی بود، هم از لحاظ فیزیکی خسته شدیم چون این تیم دارای بازیکنانی است که هم از نظر بدنی و هم از لحاظ استقامتی بازیکنانی قوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی با تدابیر کادر فنی یک بازی خیلی خوب انجام دهیم و توانستیم در این وضعیت اقتصادی دل مردم ایران را شاد کنیم. همین که می‌خندند و شاد هستند برای ما یک دنیا ارزش دارد.من همین‌جا از کرم باقری تشکر می‌کنم که همیشه مثل کوه پشتیبان ما است و امیدوارم که همیشه سایه‌اش بالای سر پرسپولیس باشد.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص بازی با تیم قدرتمند و پولدار النصر عنوان کرد: النصر که ما هنوز آنالیزش را انجام نداده‌ایم. فردا یک آنالیز خوب از تیم النصر داریم. شبکه‌های عربی بازی‌های این تیم را پخش می‌کنند و با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیدیم، تیمی بسیار خوب و منظم است که از بازیکنان خارجی بسیار قوی برخوردار است.

وی افزود: به امید خدا بتوانیم النصر را هم ببریم و به فینال راه پیدا کنیم که برای ما دور از دسترس نیست. همه بازیکنان ما دارند به سختی کار می‌کنند و برای بازی با النصر آماده می‌شوند. این آخرین بازی است که الان در قطر باید انجام دهیم تا به فینال برویم، امیدوارم این بازی را هم به نحو احسن انجام داده و با پیروزی آن را به اتمام برسانیم و بتوانیم دل هموطنان و هواداران پرسپولیس عزیز را شاد کنیم.

خلیل‌زاده درباره امیدواری هواداران به دومین صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همیشه هواداران ما در این چند سال به بازیکنان خود امیدوار بودند چون می‌دانند که بازیکنان تیمشان همیشه از جان دل برای پرسپولیس بازی می‌کنند. همین الان یک‌سری از بازیکنان فقط به عشق همین هواداران دارند با مصدومیت بازی می‌کنند. امیدوارم که هواداران قدر چنین بازیکنانی را بدانند همان‌طور که بازیکنان قدر آنها را می‌دانند. از همین‌جا هم از بزرگ‌ترهای تیم تشکر می‌کنم که هوای جوان‌ترهایی که به تیم آمده‌اند را دارند و آنها به سرعت با تیم مچ شده‌اند. از کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات تیم تشکر می‌کنم که داریم می‌بینیم دارید زحمت می‌کشید. امیدوارم تمام این زحمات ما به رفتن به فینال ختم شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس النصر عربستان شجاع خلیل زاده پاختاکور ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند