Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:56:44 GMT

برگزاری هفته ناجا از 27 مهرماه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۹۵۳

برگزاری هفته ناجا از 27 مهرماه

حسین بشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح برنامه های هفته ناجا سال 99 بیان داشت: هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته از مهرماه آغاز می شود این در حالی است که با توجه به همزمانی مراسم اربعین حسینی(ع) با ایام هفته ناجا و شیوع ویروس منحوس کرونا، طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال 1399 از 27 مهرماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که با توجه به برگزاری هفته ناجا بعد از ماه صفر امکان اجرای برنامه های متنوعی فراهم است، گفت: بنابراین با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه ها بر اساس ملاحظات بهداشتی برنامه ریزی می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سیاست اصلی بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم ها و پخش رسانه ای در کلیه حوزه ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به این که شعار هفته ناجا سال 1399 با عنوان" با هم برای امنیت و سلامت" انتخاب شده است، گفت: می بایست در اجرای کلیه برنامه ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه قرار گیرد.

بشری گفت: در برنامه های هفته ناجا بر اجرای برنامه های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواده آنان، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی و ... مورد تاکید است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین بشری هفته ناجا امنیت و سلامت برنامه ها هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه