Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک کشاورزی در سال جاری با توجه به اهمیت تأمین نهاده های کشاورزی و دامی و با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،مبلغ١۶٧۵٠ میلیارد ریال تسهیلات برای واردات و کمک به تأمین کنندگان این نهاده ها اختصاص داده است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، تا کنون مبلغ١٢٣۵٠ میلیارد ریال از تسهیلات تخصیص یافته براساس ضوابط و مقررات و با هدف تحقق برنامه های حمایتی این بانک از بخش کشاورزی به شرکت های ذی ربط پرداخت شده است و ۴۴٠٠ میلیارد ریال باقیمانده نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش،بانک کشاورزی در اجرای برنامه های حمایتی از بخش کشاورزی و با هدف کمک به تأمین کنندگان نهاده های کشاورزی و دامی،این میزان تسهیلات را به شرکت های فعال این بخش شامل:شرکت پشتیبانی امور دام کشور،شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ها،انجمن واردکنندگان کود وسم،صندوق حمایت از توسعه بذرکشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید،از این میزان تسهیلات مبلغ 3000 میلیارد ریال به شرکت پشتیبانی امور دام کشور،مبلغ6000میلیارد ریال به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مبلغ 650 میلیارد ریال به صندوق حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی استان ها،مبلغ 4000میلیارد ریال به انجمن واردکنندگان کود و سم، مبلغ 100میلیارد ریال به صندوق حمایت از توسعه بذر کشور و مبلغ 3000میلیارد ریال به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اختصاص یافته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی بانک کشاورزی پول نیوز تسهیلات دام پروری کشاورزی میلیارد ریال صندوق حمایت بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟