Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص گزارش‌های برخی تعرضات انجام شده به خاک جمهوری اسلامی ایران در جریان درگیریهای اخیر بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان اظهار داشت: تحرکات در مناطق مرزی کشورمان بطور جدی و با حساسیت تمام از سوی جمهوری اسلامی ایران در حال رصد بوده و در این ارتباط  ضمن اعلام غیر قابل تحمل بودن هرگونه تعرض از سوی هر یک از طرف‌های درگیر در منطقه به خاک کشورمان،  به همه طرفها در زمینه مراقبت لازم در این خصوص هشدار جدی می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید: اصابت ۳خمپاره جنگ قره باغ به مرزهای ایران +عکس گفت‌وگوی ظریف و لاوروف درباره تحولات قره‌باغ اصابت خمپاره جنگ قره باغ به شهرستانی در ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه بار دیگر بر لزوم احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان، رعایت اصل عدم تعرض به غیر نظامیان، توقف درگیری‌ها و آغاز گفتگوهای جدی و زمان دار تاکید کرد و آمادگی جمهوری اسلامی برای کمک به نیل به این اهداف را اعلام کرد.

پربیننده ترین کدام کشورها بیشترین و کمترین میزان پذیرش مهاجران را دارند؟/ کانادا مهاجرپذیرترین کشور جهان خانواده ترامپ در مناظره دستورالعمل‌های بهداشتی را شکست امارات به دلیل عبور از حریم هوایی ایران جریمه شد معاملات سومین بورس جهان تعلیق شد احتمال خطرساز بودن کرونا برای ترامپ

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان آذربایجان آذربایجان و ایران جنگ نظامی سیاست خارجی ایران مرزهای ایران سعید خطیب زاده قره باغ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل

سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور «سیشل» و بازگشت آنها به کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران افزود: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل، کشور جزیره‌ای در خاور قارهٔ آفریقاست که در درون آب‌های اقیانوس هند جای گرفته‌است. سیشل، کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است.

این کشور، تنها کشور آفریقایی دارای شاخص توسعه انسانی با درجهٔ بسیار بالا می‌باشد. سیشل از مجمع‌الجزایری شامل ۱۱۵ جزیره تشکیل شده‌است که در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری قاره آفریقا واقع شده‌اند.

این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با ۱۰۰٬۰۹۲ نفر جمعیت، یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد./ ویکیپدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران