Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم طی هفته دوم مهر ماه نسبت به هفته اول، ۳۵ درصد و موارد ابتلا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، بیان کرد: افرایش شدید تعداد مبتلایان و افزایش تعداد موارد بستری نشان می‌دهد موج سوم کرونا طی دو هفته‌ای که در کشور آغاز شده، به سرعت در حال نزدیک شدن به جهرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: از ۱۵ شهریور ماه تا ۸ مهر ماه ۹۹، نزدیک به ۴۰۰ مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده اند که با تغییر محسوس در گروه‌های سنی، ۱۳ درصد از این موارد مربوط به گروه سنی زیر ۱۹ سال است.

رحمانیان، ادامه داد: توزیع جنسی مبتلایان به بیماری کرونا نیز در شهرستان تغییر یافته به طوری که از ۱۵ شهریور ماه تا کنون ۵۳ درصد از مبتلایان در شهرستان را خانم‌ها تشکیل داده اند و این در حالی بوده که تا قبل از این آقایان درصد بیشتری از مبتلایان را شامل می‌شدند و این مورد نشان می‌دهد زنجیره انتقال به صورت شدیدتری میان خانواده‌ها در جریان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، افزود: از نیمه شهریور ماه تا کنون ۶۵ درصد از مبتلایان بدون بیماری زمینه‌ای بوده اند.

او، با اشاره به اینکه مدارس از کانون‌های پر خطر انتقال ویروس کرونا است، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود، کلاس همه مقاطع تحصیلی مدارس در جهرم به صورت مجازی برگزار شود.

رحمانیان، اظهار کرد: از نیمه شهریور ماه تا کنون آمار مبتلایان در روستا‌ها و بخش‌های شهرستان جهرم با افزایش زیادی مواجه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، تاکید کرد: وضعیت شهرستان خفر نیز به لحاظ تعداد بیماران بستری مانند جهرم است.

او، گفت: همکاری ارگان‌های شهرستان در کنترل این بیماری، بیش از پیش الزامی بوده، و بازگشت به وضعیت قرمز در موج سوم موجب افزایش شدید تعداد موارد بستری و تعداد فوتی‌ها در هر دو شهرستان است.

رحمانیان، بیان کرد: واحد‌های صنفی از مکان‌های پر خطر انتقال ویروس کرونا است و اصنافی که از ماسک استفاده نکرده و اصول بهداشتی را رعایت نکنند، بر اساس قانون یک هفته تا یک ماه تعطیل می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، تصریح کرد: افراد مبتلا به کرونا آزادانه در شهر رفت و آمد می‌کنند که ضروری است ضمن برخورد قانونی، این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا در فارس کرونا در استانها کرونا در جهرم شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم