Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، این نمایشگاه به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، شهرداری منطقه ۱۲ و همکاری انجمن تهران‌شناسی با حضور محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر، یکشنبه- ۱۳ مهر- ساعت ۹ در محل سرای کاظمی افتتاح خواهد شد و به مدت ۱۰ روز نیز دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از اسناد تاریخی است که توسط انجمن تهران‌شناسی گردآوری شده و در بخش عکس، عکس‌هایی از پروژه‌های شاخص فرهنگی در شهر تهران توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به نمایش گذاشته می‌شود.

براساس این گزارش، عمارت کاظمی یا همان سرای کاظمی که «خانه موزه تهران قدیم» نام جدید آن است از خانه‌های قدیمی تهران، در محله چاله میدان قدیم در همسایگی امامزاده یحیی و در خیابان ۱۵ خرداد، کوچه ابوالقاسم شیرازی واقع شده است. مرمت این پروﮊه در سال ۱۳۸۶، به همت منطقه ۱۲ انجام گرفت.
 

به گزارش ایرنا، هفته تهران با عنوان «مکتب تهران» از شنبه، ۱۲ مهرماه با بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی آغاز شد؛ طرحی که در مرداد سال  ۱۳۹۵ از طرف اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و از آن پس ۱۴ مهرماه در تقویم عمومی کشور به نام پایتخت نامگذاری شد؛ بر همین اساس هر ساله هفته تهران از ۱۲ تا ۱۸ مهر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هفته تهران شهرداری تهران شهر تهران پروندهٔ خبری هفته ای برای نکوداشت مکتب تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته تهران شهرداری تهران شهر تهران هفته تهران شهرداری تهران شهر تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • سنگلج در خطر است!
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان