Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه جبران خسارت صنوف آسیب دیده در بازارچه ساحلی دیلم در دستور کار همه مسئولان قرار می‌گیرد گفت: برای واگذاری مالکیت مغازه‌ها به صنوف حادثه دیده پیگیری لازم انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آسیب دیدگان در حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم با بیان اینکه این حادثه مشکلاتی به 200 واحد صنفی وارد کرد اظهار داشت: باید همه دستگاه‌های ذیربط برای حل مشکلات آسیب دیدگان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیران باید از مراجع حمایتی برای کاهش آلام حادثه دیدگان کمک بگیرند گفت: جبران خسارت صنوف آسیب دیده در بازارچه ساحلی دیلم باید در دستور کار همه مسئولان قرار بگیرد.

جمیری، به وضعیت مالکیت بازارچه ساحلی دیلم پرداخت و  تاکید کرد: 200 مغازه‌ در بازارچه ساحلی دیلم حدود 18 سال دائر است که در این مکان با کسب و کار معیشت زندگی خود را تامین می‌کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر توجه به وضعیت مالکیت این بازارچه افزود: باید برای این صنوف  تثبیت مالکیت از قبل صورت می‌گرفت که در این جلسه مقرر شد با مدیریت استاندار بوشهر و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی پیگیری لازم  برای تعیین تکلیف مالکیت آن انجام  تا قدری از خسارت آسیب دیدگان جبران شود.

وی، تعیین تکلیف مالکیت و ساخت و ساز مناسب همراه با ایمنی لازم برای کسبه در بازارچه ساحلی دیلم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این مهم  در جلسه مورد توجه قرار گرفت که قرار است بخشی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و بخشی هم شهرداری و شورای شهر دیلم پیگیری و اجرایی کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، ساخت بازارچه جدید در جایگزین بازار حادثه دیده را یکی دیگر از مصوبه‌های این جلسه دانست و بیان کرد: تدوین نقشه و هماهنگی برای ساخت بازارچه جدید با پیگیری شورای شهر و شهرداری دیلم از دیگر مصوبه‌های است.

جمیری، با بیان اینکه میزان اجناسی که در مغازه‌ها سوخته متفاوت است گفت: برای جبران بخشی از اجناس سوخته شده قرار است آنالیز دقیقی صورت بگیرد  و پس از بررسی میزان خسارت‌ها، از طریق بانک‌ها ضمن پرداخت تسهیلات اعتباری،  در پرداخت اقساط وام‌های قبلی به آنان فرصت داده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خواستار جبران خسارت‌ آتش‌سوزی در بازارچه دیلم شد بوشهر|مهار آتش سوزی در بازارچه ساحلی بندر دیلم به روایت تصویر بوشهر|حادثه دیدگان آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم نیاز به حمایت دارند +‌ فیلم

وی، با اظهار امیدواری برای حل مشکلات حادثه دیدگان در بازارچه ساحلی دیلم افزود: امید می‌رود با اجرایی شدن مصوبات این جلسه نگرانی صنوف و خانواده آنان برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، این حادثه برای همه مردم تاسف‌بار دانست و گفت: از بدو وقوع حادثه پیگیری‌های لازم انجام شده که برای اجرایی شدن مصوبات این جلسه و رفع نگرانی صنف حادثه دیده پیگیری لازم به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر بازارچه ساحلی دیلم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در بازدید از  روستای قطرم بافق گفت: شش واحد مسکونی نیاز به مرمت و بازسازی دارند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته است. 

او افزود: از محل صندوق بیمه حوادث و مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیگیر هستیم که برای جبران خسارت سیل، کمک کنند. 

.ی گفت: مجموعه دهیاری و بخشداری مرکزی بافق، برای رفع مشکلات باغداران اقدام خواهند کرد و تسهیلاتی هم جبرای خسارت به کشاورزان پرداخت می‌شود

ملک زاده ادامه داد:  زیرساخت‌های طراحی شده جوابگوی سیلاب نبوده است که مقرر شد به صورت اضطراری از ظرفیت ماشین آلات دستگاه‌ها استفاده شود تا وضعیت آرام شود،خوشبختانه قطعی برق و مشکلی در آب وجود ندارد، تنها در راه دسترسی مشکل وجود دارد که دستگاه‌های مربوطه در حال اقدام برای حل مشکل هستند.

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند، پرداخت می‌شود.

او گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

پس از جاری شدن سیل در روستای قطرم بافق، مسئولان استان از جمله مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد و همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعخ و دیگر اعضای ستاد بحران، چندین مرتبه از این روستا بازدید کردند. 

همچنین در جلسات و نشست‌های متعدد برای رفع مشکلات روستا و روستاییان، گردهم آمدند تا هرچه زودتر اقدامات لازم برای مرمت و بازسازی پل‌ها، زیرساخت‌ها و معابر انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند