Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@01:48:24 GMT

گرانی ۲۰ درصدی خیار در شهریورماه!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۹۵۹۵

صراط: مرکز آمار تغییرات متوسط ۵۳ قلم خوراکی مناطق شهری در شهریوماه جاری را منتشر کرد و براین اساس خیار با ۲۰.۴ درصد بالاترین و برنج خارجی درجه یک با ۴.۱ درصد کمترین رشد قیمت را نسبت به ماه قبل ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، در بخش نان و غلات «برنج خارجی درجه یک» و «شیرینی خشک» با ۴.۱ درصد و «رشته آش» با ٣.٣ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آنها، «کنسرو ماهی تن» ۸.۵ درصد و «ماهی قزل آلا» ۶.۱ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به مردادماه ثبت کردند.

«خامه پاستوریزه»، «کره پاستوریزه (کره حیوانی)» در گروه لبنیات به ترتیب ۱۲.۸ و ۱۲ درصد افزایش قیمت داشتند و «تخم مرغ ماشینی» ۱۱.۹ درصد افزایش قیمت در این دوره را داشتند.

در گروه میوه و خشکبار «موز» ۲۰.۴ درصد و «مغز گردو» ۶.۲ درصد افزایش قیمت در شهریورماه را نسبت به ماه قبل ثبت کردند. همچنین در ماه جاری متوسط قیمت «هندوانه» با ٨.٨ درصد و "سیب" با ٦.١ درصد بیشترین کاهش قیمت نسبت به ماه قبل را داشته‌اند.

«خیار»، «بادمجان» و «عدس» از گروه سبزیجات به ترتیب ۲۲.۳، ۲۱.۶ و ۲۰.۳ درصد افزایش قیمت داشتند. در مقابل «فلفل دلمه‌ای» با ١٢.٦ درصد و «لوبیا قرمز» با ٩.١ درصد نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته است.

در گروه آشامیدنی‌ها و خوراکی‌های دیگر نیز «نوشابه گازدار» ۹.۴ درصد و «سس مایونز» ٤.٢ درصد افزایش قیمت نسبت به ماه قبل داشتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار گرانی میوه خیار مرکز آمار شهریور صراط درصد افزایش قیمت نسبت به ماه قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است