Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایش روایت زندگی مردی است که بر اثر حادثه از دنیا می رود و پا به عالم برزخ می گذارد و پرده‌هایی از آن سوی مرگ را مشاهده می‌کند. «محشر» طرحی از موسسه مُحرم است و توسط موسسه مهنا که پیش از این نمایش‌های بزرگ میدانی همچون «شب های آفتابی»، «ستاره صبح» و «فصل شیدایی» را اجرا کرده، از ششم مهرماه در پارک ارم روی صحنه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش بزرگ «محشر» به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای اوج، با مشارکت شرکت ارم سبز وابسته به بنیاد مستضعفان، تهیه کنندگی علیرضا کوهفر و کارگردانی صادق فتاحی در حال اجراست.

در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های 19 و 21:30 در دو سانس پذیرای  تماشاگران مردمی در پارک ارم (تهران) باشد. 

امشب شنبه 12 مهرماه 230 تن از خانواده شهدای لشکر فاطمیون از رزمندگان دلاور دفاع از حرم اهل بیت(ع) این نمایش را به نظاره خواهند نشست.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام حضور در نمایش و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.namaticket.com مراجعه فرمایند.

*پخش رایگان 17 فیلم تئاتر در سایت نمایش نت به مناسبت روز جهانی کودک

به مناسبت روز جهانی کودک و نوجوان 17 فیلم تئاتر در ژانر کودک و نوجوان بصورت رایگان پخش اینترنتی خود را در سایت نمایش نت انجام می دهند.

این حرکت که در راستای موج سوم بیماری منحوس کرونا می باشد که با شروع فصل پاییز چهره جدیدی از خود نشان داده و هدف ایجاد سرگرمی و نشاط برای کودکان و نوجوانانی می باشد که در منزل و بصورت آنلاین مشغول تحصیل خود هستند، از این رو با حفظ حقوق مادی آثار نمایشی، گروه تولید محتوای تلویزیون اینترنتی نمایش نت برنامه ریزی نموده تا محصولات خود را در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بصورت رایگان و با ترافیک اینترنت نیم بها در اختیار علاقمندان به تئاتر قرار دهد.

من عجیب / کارگردان: امیر مشهدی عباس
جادوگر درخت انجیر هندی / کارگردان: احسان مجیدی
کاشف گیج / کارگردان: میلاد رمضانی
سه ناقلا / کارگردان: سید فرهاد هاشمی
صندوقچه مروارید / کارگردان: ناصر آویزه
رشکی ماسی / کارگردان: رضا فقیهی
تعطیلات رویایی / کارگردان: علیرضا ترمان
قصه یک شب خیالی / کارگردان: علیرضا ترمان
مش مش قلی خان / کارگردان: ناصر آویژه
سارا و ماه  / کارگردان: سید محمد طاهری راد
فرار به جنگل / کارگردان: علی خوش گفتار
هوشی لند / کارگردان: علیرضا ترامشلو
خروس آواز خوان / کارگردان: محمد علائی و طاهره قهرمانی
راز پروانه ها / کارگردان: حمیدرضا ملاحسینی
کوکوی گردن دراز / کارگردان: مهدی مقیمی اسفندآبادی
پدرآن / کارگردان: مهدی فرشیدی سپهر
جک و لوبیای سحرآمیز / کارگردان: علیرضا دهقان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای فاطمیون نمایش تئاتر محشر پارک ارم اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

محمدرضا عطایی‌فر کارگردان نمایش به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران کمدی-درام «توقف اتانازی» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب صباحی، حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، آناهید ادبی، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی، سارا واحدنوعی، سهراب گلدره، علیرضا عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روز‌های پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعداز ظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت