Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@02:22:56 GMT

هدف از استارپوزال رفع چالش‌های صنعت و کشور است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۹۸۷۵

هدف از استارپوزال رفع چالش‌های صنعت و کشور است

معاون فناوری پارک علم و فناوری تربیت مدرس گفت: در جشنوراه استارپوزال تلاش می‌شود پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هدف تولید خدمت یا محصول انجام شود تا مشکلات صنعت و کشور برطرف شود.

 حامد ابراهیمی در  گفتگو با خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص جشنواره استارپوزال بیان کرد: تاکنون جشنواره‌های دیگری در حوزه کسب‌وکار و کارآفرینی برگزار کرده‌ایم که هدف از آنها توانمندسازی کارآفرینان جوان کشور و برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران است اما استارپوزال با هدف والاتری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 200 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و 60 هزار دانشجوی  دکتری در دانشگاه‌های وزارت علوم مشغول به تحصیل هستند. این افراد که در برترین دانشگاه‎های کشور درس می‌خوانند، نخبه به شمار می‌روند.  خروجی تحصیلی این افراد بیشتر در قالب مقاله است، اگر پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هدف تولید محصول یا خدمتی انجام شود تا مشکل یا چالشی از صنعت و کشور را حل کند. جشنواره استارپوزال سعی دارد این امر را محقق کنند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری تربیت مدرس گفت: باتوجه به ترندهای دانشی و فناوری کشور و جهان برخی از حوزه‌ها به صورت ویژه‌ای در جشنواره دنبال می‌شوند. زیست‌فناوری، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی و کرونا از اولویت‌های جشنوراه استارپوزال است.  جشنوار‌ه استارپوزال علاوه‌بر دانشگاه تربیت مدرس و پارک این دانشگاه چند حامی دارد از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های بزرگ صنعتی است که هر کدام از آنها تسهیلات و جوایز مجزایی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌اند.

رئیس جشنواره استارپوزال مطرح کرد: پس از داوری اولیه تیم‌ها، محصولاتی که قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند، تفکیک شده و گرنت‌های 3 تا 5 میلیونی به آنها داده می‌شود. تیم‌ها در سه مرحله داوری می‌شوند و برای شرکت‌کنندگانی که به مرحله نهایی می‌رسند، جوایز 30 تا 40 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارآفرینی کسب وکار پارک علم و فناوری تربیت مدرس استارپوزال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر

آئین تشییع شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار و پیکر این شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079680 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود