Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۷ نفر بر اثر کرونا در این شهر جان خود را از دست دادند، گفت: رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید عباس دانایی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان ضمن اشاره به آخرین وضعیت شرایط کرونا در کشور و به‌ویژه مرکز استان با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۳۵۲ نفر در بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان سمنان برای ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ نمونه‌گیری شدند، ابراز داشت: از این تعداد پاسخ تست کرونا یک هزار و ۱۸۳ مثبت اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱۷ نفر تاکنون در مرکز استان به دلیل این بیماری ویروسی جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با توجه به آمار این مهم می‌طلبد تا مراقب‌های بیشتری در این شهر اعمال شود که این امر وظیفه یکایک ما خواهد بود.

فرماندار سمنان بابیان اینکه حفظ جان مردم ضروری است، ابراز داشت: دستگاه‌های متولی و فرهنگی در برگزاری مراسم پایانی ماه صفر به‌ویژه اربعین می‌بایست برنامه‌ها و تدارک لازم را اتخاذ کنند.

دانایی در خصوص اعتبارات سال ۹۹ سمنان نیز با اشاره به توزیع اعتبارات ادارات شهرستان، تصریح کرد: ابلاغ اعتبارات به ادارات مهرماه انجام‌شده لذا ادارات در مرحله مبادله موافقت‌نامه هستند که باید از سوی مدیران ورود جدی شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه استاندار طی چند ماهه گذشته آغاز احداث تالار مرکزی سمنان با دستور قاطع تأمین هزینه احداث از سوی رئیس جمهور، راه‌اندازی سومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در مرکز استان سمنان با امضا موافقت‌نامه سه جانبه استاندار سمنان-وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، آغاز احداث پروژه موزه بزرگ سمنان و تخصیص اعتبار ۱۲ میلیاردی از اعتبارات متوازن برای پروژه جاده سمنان-فیروزکوه به انجام رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا در استانها کرونا در سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان