Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر استقلال تا فردا بدهی های لیست شده اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا را پرداخت نکند، از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود. 

استقلال برای جلوگیری از ابطال مجوز حرفه ای اش و حذف از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید تا فردا یکشنبه 13 مهر، بدهی 8 میلیاردی به طلبکارانش را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز 5 مهر ماه به استقلال اولتیماتوم داده بود تا طلب شاکیانی که رسید شکایت آن ها در این کنفدراسیون ثبت شده را پرداخت کند اما چون استقلال در آن روز ها درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود، با پادرمیانی فدراسیون، فرصت 7 روزه ای را از AFC برای پرداخت مطالبات گرفت. فدراسیون فوتبال ایران به AFC نامه زد و بیان کرد این قضیه را پیگیری می کند و تا دوشنبه صبح به وقت مالزی یعنی 14 مهر ماه تاییدیه پرداخت این مطالبات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کند. با توجه به اختلاف ساعت ایران و مالزی، فدراسیون تنها در صورتی می تواند صبح روز دوشنبه به وقت مالزی، نامه تایید تسویه حساب بدهی های استقلال را به دست کنفدراسیون برساند که استقلالی ها تا پایان وقت اداری فردا، هشت میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کنند.

فدراسیون هفته قبل به نجات استقلال آمد و در نامه ای به کنفدراسیون ادعا کرد از روز هشتم مهر ماه، بررسی تسویه بدهی های استقلال به طلبکارانش را مطابق لیست ارائه شده از سوی کنفدراسیون، آغاز می کند و دوشنبه آینده (یعنی 14 مهر) صورت تمام پرداخت ها را برای آنها می فرستد. بنابراین استقلال باید تا فردا این پول را به حساب فدراسیون واریز کند تا فدراسیون هم تاییدیه پرداخت را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و این بار دیگر راهی برای عقب انداختن این کار وجود ندارد و به نوعی فدراسیون هم شریک جرم استقلال می شود.

بدهی های استقلال چیزی حدود 8 میلیارد است و اگر این مبلغ تا پایان وقت اداری فردا پرداخت نشود، مجوز حرفه ای آبی پوشان باطل و از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شوند.

 

بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم دوباره AFC به استقلال / تا 5 مهر تسویه نکنید، از آسیا حذف می شوید!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس