Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسی در جریان پیروزی سه بر صفر بارسا برابر سلتاویگو درخشان بود و باوجود ۱۰ نفره بودن این تیم در سراسر نیمه دوم، هرگونه نگرانی و هراسی را مبنی بر عدم تعهد به آبی اناری‌ها از بین برد.

«رونالد کومان» نیز در آستانه دیدار خانگی برابر سویا اظهار داشت: لئو از همان روز اول خوب تمرین و بازی کرده و نهایت تلاشش را برای باشگاه، تیم و هم تیمی‌هایش انجام داده و من هرگز هیچ شکایتی از او نداشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او یک بار دیگر در دیدار برابر سلتا خودش را ثابت کرد و به عنوان کاپیتان تاثیر خود را برجای گذاشت؛ او در موقعیتی که تیم ۱۰ نفره بود کمک زیادی کرد. هیچ بحثی نیست؛ از نظر من او همیشه بهترین بازیکن جهان بوده است؛ قبل از اینکه با او کار کنم این را می‌دانستم و حالا مطمئنم. او کاملا متعهد است و برای همه یک الگو است، همانطور که یک کاپیتان باید باشد.

کومان همچنین از فرم ایده‌آل «فیلیپو کوتینیو» تمجید کرد؛ بازیکنی که پس از سپری کردن دوره ای قرضی  در بایرن مونیخ و بازگشت به نیوکمپ، پیشرفت زیادی کرده است.

وی ادامه داد: کوتینیو بازیکن بسیار خوبی است؛ او در انگلیس و همچین آلمان درس‌های زیادی گرفته و وظیفه من به عنوان سرمربی این است که از همه بازیکنان بهترین بازی را بگیرم.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا سویا رونالد کومان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا سویا رونالد کومان لیونل مسی بارسلونا سویا رونالد کومان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان