Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 30 درصدی فروش گوگرد در این مجموعه در نیمه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان در این باره گفت: گوگرد تولیدی این مجتمع با مصرف در صنایع داخلی، ضمن ایجاد ارزش افزوده از طریق تولید محصولات جانبی گوگردی، سبب اشتغال پایدار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مهم‌ترین مصرف‌کننده‌های گوگرد این پالایشگاه، صنایع پتروشیمی، اسیدسازها، مراکز تحقیقاتی و تولیدکنندگان کودهای کشاورزی هستند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: تولید گوگرد در 6 ماه نخست امسال از لحاظ ارزش حدود 30 درصد و از لحاظ وزنی حدود 100 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته که این مهم، با تلاش همکاران در بخش‌های مختلف این پالایشگاه محقق شده است.
نوریان همچنین اظهار کرد: این محصول هم‌اکنون عمدتاً به صورت نقدی به فروش می‌رود و برنامه فروش اقساطی مدت‌دار نیز با استفاده از ظرفیت قانون رفع موانع تولید به‌منظور حمایت از بخش خصوصی در دست بررسی و اقدام است.
وی با بیان اینکه عمده خریدارها با صرف هزینه، به حمل و مذاب کردن گوگرد در محل کارخانه خود اقدام می‌کنند، گفت: تولید محصولات وابسته به گوگرد در استان ایلام به دلیل کاهش هزینه حمل و یا در کنار پالایشگاه به لحاظ نیاز نداشتن به هزینه برای مذاب کردن مجدد گوگرد، بسیار مقرون به صرفه است و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مقام‌های مسئول در این حوزه دعوت می‌شود تا نسبت به پیگیری این موضوع همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: گوگرد تولیدی پالایشگاه گاز ایلام با درجه خلوص 99.99 درصد، خالص‌ترین گوگرد موجود در کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «حمید بادرستانی» گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، افزایش ۶۲ درصدی تولید، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم.

وی افزود: واحد‌های گازی نیروگاه ری بعد از پشت سر گذاشتن تعمیرات دوره‌ای، آمادگی مطلوبی برای پیک پیش رو در سال ۱۴۰۳ دارند. یک واحد حادثه دیده ۳۲ مگاواتی آسک که به‌صورت غیرمترقبه از مدار خارج شده است، بی وقفه و به‌صورت جهادی در حال تعمیر و بازسازی است و متخصصان نیروگاه در تلاش برای رساندن به موقع این واحد برای پیک تابستان هستند.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان اینکه پایش وضعیت واحد‌های تولید انرژی با جدیت در حال انجام است، گفت: حفظ سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه برای تابستان از مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم