Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:28:45 GMT

جواد نکونام در استقلال ؟ چراغ سبز وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۰۶۵۹

جواد نکونام در استقلال ؟ چراغ سبز وزارت ورزش

جواد نکونام برای هدایت استقلال هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درباره مذاکرات استقلال با الکساندر نوری اخبار متعدد و البته متناقضی به گوش می‌رسد. عده‌ای می‌گویند مددی هم مثل سعادتمند به دنبال آوردن نوری به تهران است و امید دارد که با این مربی ایرانی آلمانی به توافق برسد منتهی برخی دیگر بر این باور هستند که ماجرای نوری هم مثل داستان استراماچونی خواهد شد و بعید است این مربی را در ایران ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی، از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی استقلالی‌ها برای هدایت تیمشان نام برده شده است. مربی‌ای که اگر چه با فولاد قرارداد دارد اما استقلالی‌ها امیدوارند که بتوانند رضایت اهوازی‌ها برای همکاری با او را جلب کنند.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که وزارت ورزش هم به حضور جواد نکونام در استقلال چراغ سبز نشان داده و نکونام هم که پیش از این پیشنهاد استقلال را چندان جدی نگرفته بود، حالا و با جدی شدن ماجرا، به ترک فولاد و حضور در استقلال فکر کرده و البته هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته است.

او از یکطرف با باشگاه فولاد قرارداد دارد و نمی‌خواهد کاری کند که باعث ناراحتی مدیران باشگاه و اهوازی‌ها شود . برخی از بازیکنان فولاد به خاطر نکونام به این تیم آمده‌اند یا قراردادشان با فولاد را تمدید کرده‌اند و سرمر فولاد به این مساله فکر کرده که جدایی احتمالی او می‌تواند این تیم را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد.

از طرف دیگر نامشخص بودن وضعیت استقلال هم او را برای جدایی از فولاد و حضور در این تیم مردد کرده است.

تکلیف مدیرعامل استقلال هنوز مشخص نشده و نکونام هم نگران است که اگر پیشنهاد آبی‌ها را قبول کند، شاید با مدیر بعدی استقلال نتواند کار کند و این موضوع هم باعث شده که او برای هر گونه پاسخی به استقلال، مردد باشد.

استقلالی‌ها امیدوار بودند مذاکراتشان با نکونام، تا قبل از جلسه امروز هیات مدیره به نتیجه برسد و او را در پایان جلسه امروزشان به عنوان سرمربی تیم معرفی کنند اما تردید نکونام باعث شده که تکلیف نیمکت استقلال کماکان نامشخص باشد و باید دید در جلسه امروز، تصمیمی درباره نیمکت این تیم گرفته خواهد شد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال جواد نکونام استقلال جواد نکونام لیگ برتر جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم تعطیلات اخیر، برکناری غیرمنتظره علی خطیر از مدیرعاملی استقلال بود. در مورد کم و کیف این اتفاق حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و به همان نسبت هم قضاوت‌ها متفاوت است. اینکه خطیر در استقلال چطور کار کرد و آیا این برکناری حق او بود یا نه، حتما در جای خودش باید به‌طور مفصل مورد ارزیابی قرار بگیرد، اما حداقلش این است که اگر خدا بخواهد، دست‌کم در این روزهای پایانی فصل دیگر قرار نیست شنونده غر و لندهای جواد نکونام باشیم.

حقیقتا یکی از جانفرساترین اتفاقات این ماه‌ها، حملات مستمر و اعصاب‌خردکن نکونام به خطیر بود. حالا اما سرمربی استقلال از جدایی خطیر به‌عنوان یک اتفاق زیبا و یک روز بزرگ یاد کرده. سرپرست تیم را هم که دوباره عوض کردند. یعنی اگر خدا بخواهد وا می‌دهی بزرگوار؟

کد خبر 849274 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟