Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه شاد به عنوان تنها مسیر آموزش مجازی دانش آموزان در آموزش و پرورش شناخته می‌شود؛ شبکه‌ای نوپا که بعد از وقفه‌ای طولانی در زمینه آموزش مجازی با آمدن کرونا رونق گرفت و بعد از مدت‌ها کاری جدی در این عرصه از اواخر سال تحصیلی گذشته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شروع سال تحصیلی جدید و تداوم شیوع کرونا همچنان این شبکه را پا برجا گذاشته است و پیشرفت‌هایی فاحش نسبت به گذشته در شاد ۲ حاصل شد، اما با وجود این، همچنان دانش آموزان با مشکلات زیرساختی که بخشی از آن وابسته به اینترنت و برخی وابسته به مشکلات نرم افزاری است، مواجه شده اند.

آنطور که محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم گفته است مشکلاتی که دانش‌آموزان با آن درگیر هستند، دسترسی به شبکه نیست، بلکه ابزار‌های دسترسی به شبکه مانند گوشی، تبلت و کامپیوتر است.

به دنبال این شرایط برخی خانواده‌ها درباره مشکلات می‌گویند که با وجود ارائه برخی سرویس‌ها مانند لایو، اما به محض ارسال پیام ارتباط قطع شد همچنین دریافت فیلم از طریق این شبکه به سختی انجام می‌شود ومعمولا معلمان فیلم‌ها را در شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک می‌گذارند.

برخی دیگر از خانواده‌ها نسبت به رایگان شدن اینترنت شاد گلایه دارند و معتقد هستند که با وجود تبلیغات بسیار در این مورد، اما هنوز ترتیب اثری داده نشده است و بابت استفاده از شاد باید به طور مداوم بسته اینترنتی خریداری شود.

در کنار این مشکلات البته برخی از تامین ابزار لازم برای دسترسی به شبکه شاد ناتوان مانده اند و با این وجود نگران ادامه آموزش ها هستند.

با توجه به این شرایط اگر شما هم دانش آموز در خانواده دارید یا خودتان در مواجهه با این شبکه دچار مشکل شدید با ما در میان بگذارید تا آن را از مسئولان مربوطه پیگیری کنیم.

پاسخ سوالات و مشکلات خود را روز چهارشنبه شانزدهم مهر ساعت ۱۲ ظهر در  صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

صفر تا صد شبکه شاد؛ از نحوه عضویت تا چگونگی استفاده از آن قابلیت‌های جدید شبکه شاد؛ از حضور و غیاب‌های ۷ دقیقه یکبار تا تعامل معلمان سراسر کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه شاد آموزش و پرورش شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خانم رئیسی در مدرسه شبانه روزی دوپلان علاوه بر آموزگاری، معاون پرورشی دانش آموزان است و دوستدار محیط زیست به طوری که به دانش آموزان کشت انواع گیاه دارویی را اموزش داده است.
وی تنها به آموختن و تربیت دانش آموزان اکتفاء نکرده و به دنبال شناخت استعداد‌های بچه‌های این منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص