Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:37:10 GMT

یاد دعوای نیمار-کاوانی در بازی چلسی زنده شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۰۷۲۹

در دیدار تیم های چلسی و کریستال پالاس، در یک صحنه بحثی بین دو ستاره تیم میزبان شکل گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی پر فراز و نشیب، امروز از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان کریستال پالاس بود و در نهایت موفق شد با نتیجه پر گل 4-0 حریفش را شکست دهد تا اوضاع خود را بهبود بخشیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو گل شاگردان فرانک لمپارد در بازی امروز توسط هافبک ایتالیایی این تیم یعنی جورجینیو و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این بازیکن که در مسابقات قبلی آخرین پنالتی چلسی را از دست داده بود، امروز با خونسردی کامل و هر دو بار در خلاف جهت دروازه‌بان کریستال‌پالاس، موفق به گلزنی شد.

 

تامی آبراهام بازیکنی بود که امروز در ترکیب اصلی چلسی به کار گرفته شده بود. این ستاره جوان و انگلیسی بارها در طول بازی برای گلزنی تلاش کرد و به نوعی به آب و آتش زد اما در این امر موفق نبود.

 

در صحنه پنالتی دوم چلسی اما یک تنش عجیب بین تامی آبراهام و جورجینیو رقم خورد. مهاجم چلسی که قصد داشت هر طور که شده در بازی امروز برای تیمش گلزنی کند، از جورجینیو درخواست کرد که او دومین ضربه پنالتی را بزند؛ موضوعی که با مخالفت هافبک ایتالیایی و البته پس از آن ناراحتی آبراهام روبرو شد. با این حال کاپیتان چلسی یعنی سزار آسپلیکوئتا به این صحنه ورود کرد و به جر و بحث بین این دو  خاتمه داد. البته این مدافع اسپانیایی بود که به نوعی توپ را از آبراهام گرفت و تحویل جورجینیو داد تا پنالتی را بزند.

 

 

 

 

 

 

 

چنین اتفاقی اما پیش از این در تیم پاری‌سن‌ژرمن نیز رخ داده بود؛ جایی که طی فصول اخیر نیمار و ادینسون کاوانی نیز در ترکیب تیم فرانسوی رقم زننده چنین صحنه ای شده بودند.

 

 

چلسی تامی آبراهام آزپیلیکوئتا جورجینیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تامی آبراهام آزپیلیکوئتا جورجینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس کرمان و چادرملو اردکان

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748078

دیگر خبرها

  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد