Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۶ هزار و ۷۴۶ نفر رسید و ۳۰ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۱۲ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۴۰۱ نفر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۸ هزار و ۱۱۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۸۷ هزار و ۶۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۱۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۹۵ هزار و ۱۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی  وزارت بهداشت گفت: پس از خیز اولیه اپیدمی کرونا در اسفند ۹۸ و خیز دوم این همه گیری در تیر ۹۹ از اوایل شهریور نمودار موارد ابتلا و بستری کرونا در استان تهران صعودی شد. شیب صعودی این نمودار نگران کننده است و در صورت تداوم این روند با افزایش موارد مرگ و میر کرونا در هفته های آینده در استان تهران مواجه می شویم.

وی افزود: شهرهای تهران، پیشوا، ری، شمیرانات، شهریار و ورامین در وضعیت قرمز و شهرهای رباط کریم و پاکدشت در این استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تهران ۴۶درصد و کمتر از میانگین کشوری است. میزان استفاده از ماسک توسط مردم این استان نیز در اماکن عمومی ۵۹ درصد، در وسایل نقلیه عمومی ۵۰ درصد، در بین کارمندان ادارات و بانکها ۷۹.۴درصد و در بین شاغلان صنوف و صنایع ۴۵ درصد است که در همه موارد از  میانگین کشوری پایین تر است.

وی افزود: هم اکنون در استان تهران ۴۶۰۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۹۱۲ نفر به علت شرایط نامناسب بیماری در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در شرایط فعلی هر گونه ساده انگاری و عادی انگاری بیماری کووید۱۹ سدی در راه مبارزه با این بیماری است و عوارض آن دامنگیر همه مردم می شود. بیماری کووید۱۹ هنوز هیچ واکسن و داروی درمان قطعی ندارد و تنها راه مبارزه با آن تطبیق سبک زندگی و عمل به توصیه های بهداشتی است و امیدواریم با رعایت این توصیه ها شاهد توقف روند رو به گسترش اپیدمی این بیماری در کشور باشیم.

 

افزایش آمار خانواده های مبتلا به کرونا در تبریز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در هفته جاری چند مورد ابتلای خانوادگی به کرونا در تبریز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

دکتر فرزاد رحمانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود:متاسفانه عدم رعایت این دستورالعمل باعث شده آمار مبتلایان و مرگ و میر افزایش یابد.

روند صعودی ابتلای به کرونا در لرستان 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با بیان اینکه روند ابتلای به ویروس کرونا در استان صعودی و نگران کننده است گفت که مردم باید همچنان نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

محمدرضا نیکبخت اعلام کرد: وضعیت ابتلا به کرونا در لرستان مناسب نیست و افزایش تعداد مبتلایان از شهریور آغاز شده و مهرماه نیز بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: متوسط نمونه های مثبت کووید ۱۹ بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است و در لرستان به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به وقوع متوسط روزانه ۶ مرگ بیمار کرونایی در استان گفت: گرچه غالب مرگ‌ها مربوط به افرادی است که بیماری‌های زمینه‌ای یا سن بالا دارند اما مواردی هم از فوت جوانان گزارش شده است.

کرونا در استان سمنان همچنان بر روی خط قرمز هشدار

کرونا به عنوان ویروس نوپدید با سرعت انتقال عجیب در حال تغییردادن روزگار و زندگی ماست و اکنون استان سمنان چندماه است که در وضعیت هشدار قرار دارد و کم‌توجهی شهروندان در رعایت نکات بهداشتی می‌تواند عمق فاجعه را از اسفند گذشته نیز بیشتر کند.

اکنون نزدیک به ۲ ماه است که شیوع کرونا در استان سمنان شدت یافته و  جایگاه استان از لحاظ شیوع این بیماری در جایگاه اوج خطر، هشدار و رنگ‌بندی قرمز در حال تغییر وضعیت است و براساس گفته کارشناسان این بیماری ریشه‌کن نخواهد شد مگر اینکه خودمان بخواهیم.

اکنون با فرا رسیدن آذر ماه نزدیک به یک‌سال می‌شود که شیوع کرونا جهان را درگیر خود کرده است و هنوز درمان آن در هاله‌ای از ابهام است، اما آنچه تمام متخصصان به رعایت نکات بهداشتی  به عنوان راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید و اذعان دارند.

ابتلای ۵۵ نفر از کادر درمان خمین به کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین از ابتلای ۵۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: این مبتلایان در حال درمان هستند یا بهبود یافته اند.

دکتر « مجتبی دیده دار» افزود: وضعیت بیماری کادر درمانی مبتلا شده به کرونا هر روز پیگیری می‌شود تا بهبودی خود را به دست آورند.

محدودیت‌های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری از سر گرفته شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با قرمز شدن وضعیت کرونای این استان، محدودیت‌ فعالیت برخی اصناف به مدت ۲ هفته از روز شنبه ۱۲ مهر آغاز شد.

مجید شیرانی افزود: این محدودیت‌ها شامل تعطیلی تعاونی‌های فرش دستباف، بازارهای، بازار خرید میلاد شهرکرد، کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی، مرکز شماره‌گذاری اتومبیل، آموزش‌های پیش از سربازی نیروی انتظامی و نظامی، قهوه‌خانه‌ها، مراکز بازی‌های رایانه‌ای و باشگاه‌های بدنسازی است.

وی افزود: خدمات‌رسانی در کانون‌ها و مکان‌های گردشگری و تفریحی استان به ویژه مناطق حاشیه‌ای زاینده‌رود نیز ممنوع است.

به گفته شیرانی، این محدودیت‌ها به مدت ۲ هفته تداوم دارد و چنانچه روند شیوع کرونا در استان همچنان افزایشی باشد، محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال می‌شود.

عادی انگاری کرونا در قزوین، زنگ خطری برای مدیران 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه وضعیت استان در زمینه کرونا بحرانی است، افزود: متاسفانه عموم مردم دیگر حساسیت سابق را نسبت به این بیماری ندارند و همین موضوع هشدار و زنگ خطری برای مدیران استان است.

پیمان نامدار افزود: مطالبه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به عنوان متولی سلامت استان ورود جدی و قاطع مسوولان برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و اصناف و پرهیز مردم از حضور در فضاهای عمومی است.

نامدار گفت: اگر نتوانیم با افرادی که امنیت و سلامت اجتماعی را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد کنیم وضعیت استان از شرایط فعلی هم بدتر خواهد شد.

 اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی در ایلام 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در این استان محدودیت‌ها از امروز (شنبه ۱۲ مهرماه ) اعمال می‌شود.

دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه اعمال محدودیت ها منوط به تایید کمیته انتظامی وزارت کشور است، افزود: شماری از محدودیت ها که پیشنهادهای هفته قبل بوده، تایید شده است و از شنبه به مدت یک هفته اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز استان بویژه اوضاع نامناسب شهر ایلام ۱۴ محدودیت جدید پیشنهاد شده و برای تایید به وزارت کشور ارسال شده است.

تمدید محدودیت‌های ۱۹ گانه کرونایی در استان کرمانشاه 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط کرونایی استان مطلقا خوب نیست، گفت: محدودیت‌های ۱۹ گانه کرونایی برای هفته جاری نیز در استان کرمانشاه تمدید می‌شود.

هوشنگ بازوند روز شنبه افزود: استفاده از ماسک در استان به زیر ۵۴ درصد رسیده که منجر به صعودی شدن آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا شده است.

شمار فوتی‌ها و مبتلایان کرونا در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است

استاندار مرکزی گفت: شمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا در این استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و برای گذر از این شرایط باید شیوه نامه‌های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

سیدعلی آقازاده افزود: استان‌های همجوار مانند قم، همدان و لرستان شرایط نامناسبی در خصوص شیوع بیماری کرونا دارند و اگر کنترل بیماری در استان مرکزی مدیریت نشود، شرایط بحرانی می‌شود.

 

پیک سوم کرونا و آمادگی خراسان رضوی

در حالی که پیک سوم شیوه ویروس همه‌گیر کرونا با افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان بیماری کووید ۱۹ در مناطق مختلف کشور همزمان با آغاز پاییز خود را نشان داده بنا بر اعلام متولیان حوزه سلامت در کلانشهر مشهد و خراسان رضوی هنوز این استان وارد پیک سوم کرونا نشده است.

یکی از اعضای کمیته اپیدمیولوژی ستاد کرونای تهران در مورد اینکه آیا کشور با امواج چندگانه کرونا مواجه است یا نه، گفت: هنوز موج نخست کرونا را پشت سر نگذاشته‌ایم که بخواهیم وارد امواج بعدی شیوع این ویروس شویم. 

سوری افزود: نوساناتی که در آمار ابتلای بیماری کووید ۱۹ دیده می‌شود در واقع پیکهای مختلف اپیدمی یا همه‌گیر آن است که بر اساس آن، ایران هم‌اینک کشور وارد پیک سوم کرونا شده است.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ۸۰ درصد از جمعیت شش و نیم میلیونی خراسان رضوی را زیر پوشش دارد ضمن هشدار نسبت به شیوع پیک سوم کرونا، همزمانی آن با شیوع احتمالی بیماری فصلی آنفلوآنزا و همچنین تقاضای پرهیز از هرگونه سفر به کلانشهر مشهد، از تدابیر و اقدامات انجام شده برای مهار شیوه ویروس کرونا در این خطه خبر می‌دهند.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی، هرگونه پیاده‌روی به سوی شهر مشهد در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی صفر ممنوع شده است. 

"افزایش مراکز درمانی و کمک گرفتن از بخش خصوصی، بکارگیری نیروهای جدید در کادر درمان بیمارستانها، تداوم اجرای طرح مراقبت در منزل و ایجاد مراکز تکمیل درمان" از جمله تدابیر مهار شیوع ویروس کرونا در مشهد و دیگر شهرستانهای استان خراسان رضوی همزمان با پیک سوم شیوع بیماری کووید ۱۹ است.

خراسان رضوی هنوز وارد پیک سوم کرونا نشده است

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت خراسان رضوی از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان قرمز است اما هنوز این استان وارد پیک سوم آن نشده است.

دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: این در حالی است که کلانشهر مشهد طی چند هفته گذشته از وضعیت قرمز خارج شده بود ولی با افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ دوباره به وضعیت قرمز بازگشت.

وی به آغاز پیک سوم شیوع ویروس کرونا در مناطق مرکزی کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی از نظر اقلیمی در پیرامون جغرافیای ایران قرار دارد بین دو تا سه هفته طول می‌کشد تا بیماری کووید ۱۹ در این استان گسترش یابد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در خراسان رضوی روند صعودی با شیب خفیف همراه با نوسانات روزانه دارد و هم‌اینک در بطور میانگین تعداد بیماران بستری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین ۶۰ تا ۸۰ نفر در روز است.

وی به تدابیر اتخاذ شده برای مهار شیوه ویروس کرونا در فصل سرما نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا نشستهای تخصصی متعددی با رووسای بیمارستانهای دولتی، خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی در خراسان رضوی برگزار شده تا طرح مواجهه با شیوع وسیع ویروس کرونا به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر رحیمی گفت: بر اساس بررسیها و راهکارها، بنا شد در صورت نیاز و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، از سایر بیمارستانها در امر درمان بیماران کووید ۱۹ استفاده شود.

وی افزود: "طرح مراقبت در منزل" توسط گروه خدمات پرستاری و همچنین راه‌اندازی "مرکز تکمیل درمان" برای بیمارانی که از مکان مناسبی برای قرنطینه و اقدامات درمانی برخوردار نیستند، پیش‌بینی و تدارک شده است.

پیش‌بینی ۱۰۰ درمانگاه برای پذیرش سرپایی 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با پیک سوم شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ درمانگاه برای پذیرش بیماران دارای علائم مشکوک به بیماری کووید ۱۹ به کمک مراکز خدمات جامع سلامت این دانشگاه می‌آیند.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در فصول‌ پاییز و زمستان افزایش تخت‌ها و بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده تا مدیریت بهتری در امر درمان این بیماران را شاهد باشیم و مردم در صورت نیاز به درمان در بیمارستان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی محل سکونتشان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده بهره ‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر گرفته شده است و به لحاظ کیفیت کار نیز به دنبال عملکرد و مدیریت بهتر در دوره شیوع احتمالی موج سوم بحران کرونا در مشهد هستیم.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در نیمه دوم سال و در فصل‌های پاییز و زمستان به‌صورت ویژه‌تر از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها استفاده خواهیم کرد و برنامه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی تدوین و تنظیم شده و مراحل اجرایی شدن آن در حال پیگیری است.

وی افزود: این اقدام به منظور گسترش خدمات‌ رسانی در مرحله اول نظام ارجاع بیماران کرونایی در کنار مراکز خدمات جامع ۱۶ ساعته ویژه کرونا انجام می‌شود.

دکتر بدیعی ادامه داد: ۳۵ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در سطح اول نظام ارجاع بیماران کرونایی و  ۱۸ مرکز در سطح دو برای خدمات‌رسانی به این بیماران در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است که در مراکز سطح دو علاوه بر معاینه تخصصی بیماران، خدمات تصویربرداری و سی.تی.اسکن نیز ارائه می‌شود.

وی گفت: بیمارستان‌های شریعتی و امام رضا (ع) این شهر نیز به عنوان مراکز سطح سه برای بستری بیماران بدحال مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته است و بیمارستانهای قائم(عج) و اکبر نیز به صورت کمکی در موج اول و دوم کرونا خدمات رسانی می کردند.

پیاده‌روی مذهبی به سمت مشهد اکیدا ممنوع 

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: این استان هم‌اینک در شرایط بسیار حساسی از نظر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و همزمانی آن با بیماری فصلی آنفلوآنزا قرار گرفته است.

دکتر محمدحسین بحرینی افزود: تعداد موارد بستری بیماران کووید ۱۹ و مرگ ناشی از ابتلا به ویروس همه‌گیر کرونا در مشهد و دیگر مناطق این استان دوباره روند صعودی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنگناهای موجود هرگونه پیاده‌روی گروهی مذهبی در ایام پایانی ماه صفر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ممنوع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تداوم آیینهای جمعی سوگواری ماه صفر با رعایت جامع و کامل پروتکلهای بهداشتی بلا مانع است.

وی افزود: برخی از شهروندان استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه را کنار گذاشته‌اند که وضعیتی خطرناک برای انتقال ویروس همه‌گیر کرونا و شیوع بیماری کووید ۱۹ آن هم در آستانه فصل سرد سال است.

دکتر بحرینی ادامه داد: مردم و به ویژه هیات‌های عزاداری همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر را جدی بگیرند.

وی از زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) خواست عزاداریها و سوگواری‌های ایام محرم و صفر امسال را در شهرهای خود برپا کنند و از سفر به شهر مشهد و خراسان رضوی پرهیز کنند.

جذب درمانگران تازه‌نفس  

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استخدام نیروی جدید در بیمارستانهای ویژه پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در قالب سه گونه "پیمانی، شرکتی و قرارداد ۸۹ روزه" ادامه دارد. 

دکتر عبدالله ریحانی افزود: در دوران کرونا ۷۱۴ نیروی جدید در بخش های درمانی، خدماتی و پشتیبانی این دانشگاه استخدام شده‌اند و این روند تداوم دارد.

وی ادامه داد: این نیروهای جدید در قالب پزشک، پرستار و سایر کادر درمانی و پشتیبانی در چهار بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی، قائم(عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد جذب شده اند.

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشتر نیروهای جدید با توجه به نیاز مبرم بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در این مرکز درمانی به‌کارگیری شده اند و بقیه نیروها به ترتیب در بیمارستان‌های شریعتی، قائم(عج) و شهید هاشمی‌نژاد تقسیم شده‌اند.

وی به روند جذب ۱۶۰ نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره و بیان کرد: این نیروها از محل ذخیره‌های آزمون پیمانی پارسال جذب خواهند شد و  بخاط شرایط کرونایی و همچنین شتاب در امر جذب نیرو، آزمون برگزار نمی‌شود. 

آمادگی ۵۰ مرکز مراقبت پرستاری در منزل 

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت: هم‌اکنون بیش از  ۵۰ مرکز مراقبت پرستاری دارای مجوز در منطقه زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران در شرایط شیوع ویروس همه‌گیر کرونا هستند.

دکتر امیررضا صالح ‌مقدم افزود: مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل فرصت مناسبی به وجود می آورند تا بیماران به خصوص بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شرایط بازگشت بیماری بدون نیاز به مراکز بهداشتی و درمانی، خدمات مراقبتی لازم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: خدمات تزریقات، سرم تراپی، پانسمان و ارائه آموزشهای مراقبت از خویش در منزل نیز توسط کارشناسان پرستاری به عموم مردم ارائه می شود.

 

۶۱۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی البرز بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که ۶۱۷ بیمار کرونایی به علت وخامت حال در مراکز درمانی این استان تحت مراقبت های درمانی قرار دارند.

دکتر محمد فتحی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۸ هزارو ۴۴۲ نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبت درمانی هستند.

وی با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ نفر در بیمارستان های استان به علت وخامت حال بستری شده اند،‌ اظهارداشت: در این مدت هفت نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در البرز به یک هزارو ۲۰۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 11 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / پنجشنبه 10 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 9 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / سه شنبه 8 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / دوشنبه 7 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / یکشنبه 6 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / شنبه 5 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 4 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / پنجشنبه 3 مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 2 مهر 99

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا استان های قرمز کرونا استان های قرمز شهرهای قرمز شهرهای قرمز کرونا اسامی استان های قرمز استان های قرمز کرونایی شهرهای قرمز کرونایی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مهر 99 اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت رییس دانشگاه علوم پزشکی افزایش تعداد مبتلایان ویروس همه گیر کرونا ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا بیماران کرونایی استفاده از ماسک بیماری کووید ۱۹ کووید۱۹ در کشور کرونا در استان استان تهران خراسان رضوی مبتلا به کووید میانگین کشوری پیک سوم کرونا مراکز درمانی وزارت بهداشت بیمارستان ها محدودیت ها شیوع کرونا کادر درمان تحت مراقبت قرار دارند روز شنبه شهر مشهد بر اساس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

به گزارش خبرآنلاین، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی از استان‌های کشور بیان کرد: برای روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل، تحت تأثیر سامانه جوی و هشدارهای سطح نارنجی خواهند بود.

مهر نوشت: معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای روز پنجشنبه نیز برای استان‌های خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران و گلستان هشدار سطح نارنجی اعلام شد.

در ادامه این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و خسارت به صنعت کشاورزی را برای استان‌های ذکر شده پیش‌بینی کرد.

ظفری در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، کنترل دما و رطوبت در سالن‌های پرورشی و استفاده از محلول‌های ضد تنش در گیاهان باغی را توصیه کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904070

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • هوای کلانشهر اصفهان برمدار قرمز، زرد ونارنجی
  • هفت پله قرمز بورس
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی