Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی عضو کمیسیون عمران مجلس دهم را به مدیرعاملی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی مجید کیانپور را به عنوان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منصوب کرد.

اسلامی در مراسم معارفه وی و تودیع مدیرعامل پیشین این شرکت اظهار کرد: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مظلوم‌تر وجود ندارد؛ چون نخبگان دانشگاه و افراد تلاشگر در اینجا جمع هستند، ولی تلاش‌های تخصصی آن‌ها از نظرها پنهان است و دیده نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخی از افراد تصور می‌کنند که کار آزمایشگاه فقط منحصر به آزمایش و نمونه‌گیری است، در صورتی که وظایف این شرکت این‌گونه نیست، زیرا بخشی از فعالیت‌های آن به قبل از مسیریابی، آغاز پروژه و حتی جانمایی و مکان‌یابی اختصاص دارد.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا در قالب یک نظام جامع، این شرکت را به‌عنوان یک مرجع دارای صلاحیت در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل کنیم.

اسلامی با انتقاد از قرار گرفتن نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در لیست سازمان خصوصی‌سازی کشور، اظهار کرد: این شرکت نقش حاکمیتی دارد و نباید در لیست خصوصی‌سازی قرار گیرد؛ چون این شرکت تضمین‌کننده کیفیت است و با مدیریت دانش‌بنیان می‌بایست بر فعالیت سایر آزمایشگاه‌ها نظارت کند.

وی تصریح کرد: مشخص نیست که آزمایشگاه‌های دیگر که در این حوزه فعالیت می‌کنند از کجا آمده‌اند و چگونه مجوز دریافت کرده‌اند. حتماً باید جلوی این انحراف گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز خشنودی از اقدامات انجام شده از سوی سید رضا حسینی، مدیرعامل سابق شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خصوص جذب افراد جوان و نخبه دانشگاه و همچنین به کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته در این شرکت، گفت: این رویکرد درست بوده و باید ادامه پیدا کند.

اسلامی با برشمردن تخصص و تجربه مجید کیان پور، مدیرعامل جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر لازم، اهداف این شرکت که همگی راهبردی هستند، در کوتاه‌مدت به نتیجه برسند به‌طوری که در سال ۱۴۰۰، کار تمام شده به دولت جدید واگذار شود.

گفتنی است مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا و عضو کمیسیون عمران مجلس دهم بود؛ وی پیش از نمایندگی مجلس، معاون علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری بود.

خاطرنشان می‌شود، حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت نیز در روزهای پایانی مجلس دهم طی نامه‌ای به اعضای کابینه به آنها ابلاغ کرد از نمایندگان مجلس دهم در دولت به کارگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزیر راه و شهرسازی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است