Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه مردم به میزانی از بانک‌ها ناامید هستند که رغبتی برای مراجعه به بانک ها برای دریافت تسهیلات ندارند، اظهار کرد: باید یک گروهی از بانک مرکزی را به استان دعوت کنیم تا مشخص شود مشکل بانکی استان کرمان از چیست؟

دکتر "محمدجواد فدایی" عصر امروز ۱۲ مهرماه در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری با انتقاد شدید از نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های استان گفت: وقتی میزان درصد پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ استان‌های دیگر را مشاهده می‌کنیم این سوال پیش می‌آید که آیا مقرات و قانون بانک‌های استان کرمان با استان‌های دیگر تفاوت دارد؟ متاسفانه براساس درصد پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، استان کرمان در رده‌های آخر کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم به میزانی از بانک‌ها ناامید هستند که رغبتی برای مراجعه به بانک برای دریافت تسهیلات ندارند، اظهار کرد: باید یک گروهی از بانک مرکزی به استان دعوت کنیم تا مشخص شود مشکل بانکی استان کرمان چیست؟

استاندار کرمان بر لزوم سرعت بخشی به جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد و افزود: بانک‌ها باید علت عدم پرداخت تسهیلات را اعلام کنند. نمی‌توان زمان را از دست داد لذا انتظار می رود که رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یک کارگروهی در راستای بررسی این موضوع تشکیل دهد.

فدایی خطاب به بانک‌ها گفت: به جزء بانک‌های کشاورزی و کارآفرینی امید سایر بانک‌ها براساس منابع ابلاغی تا شنبه هفته آینده نباید هیچ تسهیلات مانده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی بانک استان کرمان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند