Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@10:21:08 GMT

پرواز‌های ایران به ترکیه باز هم لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۳۶۰

پرواز‌های ایران به ترکیه باز هم لغو شد

رویداد۲۴ در حالی که از حدود یک هفته پیش پروازهای تهران-استانبول با پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده بود و حتی این کشور همسایه شرط داشتن جواب منفی تست PCR را برای سفر به ترکیه برداشت، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لغو دوباره پرواز ایرلاین‌های داخلی به مقصد استانبول خبر داد.

از اوائل مهر ماه اعلام شد که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول از چهارم مهر ماه از سر گرفته می‌شود و شرایط و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شدهاز سوی ترک‌ها نیز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند روز نیز از طرف مقامات ترکیه به ایرلاین‌ها اعلام شده بود که مسافران دیگر برای سفر هوایی به این کشور نیازی به همراه داشتن تست PCR ندارند.

اما به نظر می‌رسد دوباره مسئولان این کشور همسایه نظرشان را در این زمینه تغییر داده‌اند. چرا که مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – اظهار کرد: مسئولان هواپیمایی کشور ترکیه اعلام کرده‌اند که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول از امشب دوباره لغو می‌شود و مشخص نیست آن‌ها چرا اینگونه تصمیم‌گیری کرده و نظرشان را تغییر می‌دهند.

وی افزود: این پرواز‌ها دوباره لغو شده و ایرلاین‌های ایرانی از فردا به صورت یکسر خالی و برای بازگرداندن مسافران ایرانی به استانبول پرواز می‌کنند.

سامانی گفت: دلیل اعمال این سیاست‌ها از سوی مسئولان ترکیه مشخص نیست و نمی‌دانیم چرا به سرعت نظر و تصمیم‌شان را تغییر می‌دهند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از سویی مسئولان کشور ترکیه شرط داشتن پاسخ منفی تست PCR را حذف کرده بودند و از سوی دیگر پروازی را که مجوزش را برای ایرلاین‌های ایرانی صادر کرده بودند، لغو می‌کنند؟ اعلام کرد: به نظر می‌رسد این مسئله را شرکت‌های هواپیمایی ترکیه ابلاغ کرده بود و در این بازه زمانی چند روزه مسافری بدون داشتن پاسخ منفی تست PCR به ترکیه سفر نکرده بود.


منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ترکیه ، پروازهای خارجی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترکیه پروازهای خارجی ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی ایرلاین های ایرانی ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز