Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه در پی اعلام حکم محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، بازیکن ارزشمند پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با النصر عربستان ، در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت مانده به بازی مهم ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تصمیمی کاملا عجولانه و بدون در نظر گرفتن حقیقت، حکم به محرومیت بازیکن خوب و گلزن تیم ما، عیسی آل کثیر داد، که این خبر بسیار ناراحت کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما قطعا پیگیر حقوق باشگاه و همچنین عیسی عزیز خواهیم بود و مقابل این رای اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم کرد. از روز گذشته نیز مسئولان روابط بین الملل باشگاه با هماهنگی مدیر محترم تیم آقای افشین پیروانی، مستندات کامل را در مورد شادی گل عیسی آل کثیر که کاملا بدون هرگونه نیت توهین آمیز بوده و از سالها قبل نیز شادی خاص این بازیکن در بازی‌های داخلی به شمار می آمده، ارائه کردند. اما مسئولان کمیته انضباطی AFC متاسفانه بدون در نظر گرفتن این مستندات و توضیحات کاملی که ارائه شد، رای کاملا بی منطق و بسیار سنگین را صادر کردند که هیچ تناسبی با آنچه که رخ داده است، ندارد.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس به همین منظور اعتراض ویژه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده و برای تقویت روحیه تیم نیز با مصوبه هیات مدیره پاداش ویژه ای را جهت بازی مقابل النصر عربستان و همچنین تشکر از زحمات کادرفنی بادرایت و بازیکنان غیرتمند تیم در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نظر گرفته ایم و قطعا قدردان زحمات همه اعضای این تیم غیرتمند و بی نظیر هستیم که در این شرایط شاهکار کرده اند. ضمن اینکه عیسی آل کثیر عزیز تحت هر شرایطی مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!