Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:19:28 GMT

جوانی از قراخیل؛ علیپور رفت – عبدی هست

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۸۹۴

جوانی از قراخیل؛ علیپور رفت – عبدی هست

مهدی طارمی از پرسپولیس رفت اما این تیم به بازی تهاجمی خود ادامه داد؛ و الان هم علیپور در جمع سرخپوشان نیست اما قهرمان فوتبال باشگاهی ایران هم چنان تهاجمی بازی می کند. 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی مهدی طارمی همه توپ ها به علی علیپور می رسید و این مهاجم آنقدر گل زد که کسی خلاء حضور مهدی طارمی را حس نمی کرد و به نظر می رسد با وجود جدایی علی علیپور هم کسی از این اتفاق ناراحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از گلزنی عیسی آل کثیر – مهدی عبدی جوان هم هر وقت به او ماموریت گلزنی محول می شود کار خود را به خوبی انجام می دهد. 

 

جوانی دیگر از قراخیل؛ یعنی همان جایی که علی علیپور به دنیا آمده و رشده کرده؛ مهدی عبدی ابتدای راه است اما خیلی زود خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد؛ محرومیت عیسی آل کثیر بهانه ای شد که او امشب در بازی با النصر در ترکیب ثابت تیم به میدان برود ودر ثانیه های پایانی بازی با فتح دروازه النصر نشان داد قدرشناس موقعیت هایی که برای او مهیا می شود؛ هست. 

 

 

مهدی اگر به این گل و گل های بعدی قانع نشود و مثل علی عیلپور مهاجم حریصی نشان دهد باز هم می تواند گل های خود را تکرار کند حتی در نیمه دوم بازی با النصر. علی علیپور جای مهدی طارمی را پر کرد و حالا مهدی عبدی جای علی علیپور را پر می کند و پرسپولیس خوشحال است که در سال های اخیر مهاجمانی به ترکیب اضافه کرده که هر یک به نحوی گل می زنند. مهم هم گلزنی است نه شکل آن.

پرسپولیس تهران مهدی عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی مهدی طارمی علی علیپور مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند