Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمسی نیا روز شنبه در حاشیه بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) کرمان افزود: تجهیزات پزشکی اهدایی از سوی خیر ایرانی مقیم آلمان به منظور تجهیز بخش های آزمایشگاهی، سونوگرافی و ام آر آی در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: مقرر شد مرکز خیریه ثامن الحجج (ع) بعد از اهدای تجهیزات پزشکی توسط خیر ایرانی مقیم آلمان در صورت سوددهی، سود استفاده از این دستگاه ها را با وی شریک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) کرمان گفت: مجموعه جدید ام. ار. آی نیز بزودی با تمام تجهیزات تصویربرداری در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) کرمان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: فرد دیگری به نام آقای کرمانی تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز آزمایشگاه ژنتیک موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) استان کرمان را تقبل کرده که بزودی این اقدام خداپسندانه انجام خواهد.

آزمایشگاه کرونا در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) راه اندازی می شود 

شمسی نیا از راه اندازی آزمایشگاه کرونا در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) در آینده ای نزدیک خبر داد و تاکید کرد: اقدامات شایسته ای در این موسسه خیریه در حال انجام است.

وی با اشاره به ملاقات با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: نمایندگان این استان در راستای تسریع در روند اخذ مجوزهای مورد نیاز موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) کرمان قول مساعد دادند.

وی تاکید کرد: بزودی شاهد شکوفایی ارزشمندی در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه در این موسسه خیریه خواهیم بود.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) استان کرمان افزود: همچنین مقرر شد این موسسه امور پیشگیرانه از بیماری ها را به صورت پایلوت در برخی روستاهای این استان اجرا کند.

وی ادامه داد: ۱۲ پزشک کشورمان که هم اکنون مقیم آمریکا، آلمان و استرالیا هستند برای حضور در کارگروه پیشگیری از بیماری های این مجموعه اعلام آمادگی کردند.

شمسی نیا اگفت: اخیرا دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی اجرای طرح پیشگیری از بیماری ها را مصوب کرده اند و استان کرمان با وجود دارالشفای امام رضا (ع) و جمع آوری تیم پزشکی مجرب در این عرصه پیشتاز است.

همچنین نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه نیز از موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) استان کرمان بازدید کرد و به منظور همراهی با این موسسه قول مساعد داد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص اخبار کنکور موسسه خیریه ثامن الحجج تجهیزات پزشکی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی