Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:49:58 GMT

رضایت اصغر نعیمی از اکران آنلاین هایلایت

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۹۹۶

رضایت اصغر نعیمی از اکران آنلاین هایلایت

اصغر نعیمی، کارگردان سینما، که این روزها فیلم هایلایت را در اکران آنلاین دارد، در صفحه شخصی خود از استقبال مخاطبان، ابراز رضایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر نعیمی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"خوشحالم که فیلم هایلایت در نمایش آنلاین خود مورد توجه مخاطب قرار گرفته. نظراتی که درباره آن می‌خوانم یا می شنون حاکی از این است که فیلم توانسته ذهن تماشاگر را درگیر کرده و او را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروسه ساخت هایلایت در کنار دشواری‌های تولید یک فیلم مستقل، لذت خاصی هم داشت، به خصوص لذت همکاری با یک گروه درجه یک که همگی از خوب های سینمای ایران بودند.
یکی از این خوب‌ها پژمان بازغی است. بازیگری باهوش، منعطف، خوش انرژی و حرفه ای، که از همکاری با او بسیار لذت بردم و در جریان کار کردن با او به آدم خیلی خوش می‌گذرد. "

کد خبر 447701

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصغر نعیمی فیلم هایلایت رژیم های لاغری سینما اکران فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد