Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@21:19:31 GMT

توقف دوباره پروازهای مستقیم ترکیه _ ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۰۶۶

ایلنا نوشت: وی ادامه داد که بر این اساس از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۳ مهر ماه تا ۱۱ آبان ماه پروازها متوقف می‌شود.
زنگنه افزود: پروازهای ورودی به ترکیه باید خالی از مسافر بوده و شرکت‌های هواپیمایی ایرانی صرفا مجاز به حمل مسافر برای پروازهای بازگشتی از ترکیه به ایران برای هموطنانمان خواهند بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای بازگرداندن شهروندان ترکیه‌ای از ایران تنها شرکت‌های هواپیمایی ترک می‌توانند با تایید وزارت امور خارجه ترکیه به انجام این پروازها مبادرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای برقراری پروازها از تاریخ گفته شده به بعد در حال پیگیری است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پروازها برقرار شود. برچسب ها: ترکیه ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد