Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:22:03 GMT

بهترین پاسور لیگ قهرمانان مصدوم شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۱۵۰

بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا در اواسط نیمه دوم به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس و النصر در یک بازی حساس و تماشایی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 18:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند.


در این مسابقه، سلطان الغنام بهترین پاسور لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به ال خلف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطان الغنام تاکنون 4 بار در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش گلسازی کرده و در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.


در بین دو نیمه نیز دیگر الغنام النصری ها یعنی خالد الغنام به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد. این بازیکن در دقیقه 61 دیدار با الاهلی نیز دچار مصدومیت شد و روی ویتوریا این بازیکن را تعویض کرد تا جای خود را به أیمن یحیی بدهد.


این دیدار تا دقیقه 85 با نتیجه تساوی 1 – 1 در جریان است.

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب لیگ برتر والیبال رومانی و از بازی آخر رده‌بندی، تیم راپید بخارست در پنجمین و آخرین مسابقه توانست با نتیجه سه بر صفر هم‌شهری‌اش دینامو بخارست را شکست دهد و عنوان سومی مسابقات را کسب کند.

در این دیدار شاگردان دراگان کوبیلسکی در تیم راپید بخارست ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا با کسب سومین پیروزی برابر دینامو رتبه سوم این فصل لیگ رومانی را از آن خود کنند.

در این بازی امیر غفور قطر پاسور ایرانی تیم راپید بخارست هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی‌اصغر مجرد نیز غایب بود. محمد بربست قطر پاسور دینامو بخارست نیز در اندک زمانی که به میدان رفت سه امتیاز کسب کرد.

به این ترتیب هیچ‌کدام از لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ رومانی نتوانستند عنوان قهرمانی کسب کنند. پیش از این جواد کریمی با آرکادا گالاتی مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بودند.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!